home server website werkt niet meer

  • 10 March 2023
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo allemaal!

 

Recentelijk ben ik overgestapt naar tele2. Nu kom ik er net achter dat mijn website www.windhoos.dev niet meer werkt. ook mijn andere websites werken niet meer. Ik probeer er achter te komen wat er mis gaat.

Mijn systeem ziet er als volgt uit:

Het ip address van mijn server is: 192.168.2.250
Ik heb een wordpress docker container draaien op poort 8083

192.168.2.250:8083 is bereikbaar.

via nginx proxy manager heb ik via poort 80 en 443 de website aan www.windhoos.dev gekoppeld. Ik heb de certificaten net hernieuwd, dat ging gewoon prima.

Dit zijn de gegevens in mijn router:

 

Vervolgens heb ik de nieuwe IP ingesteld in cloudflare en de proxy weer op auto gezet.

Toch heb ik geen website….

 

Houdt de router misschien het verkeer tegen ? Ik heb firewall helemaal uit proberen te zetten maar dat hielp niet….

deWasbeer 1 jaar geleden

@Ishana Oeps foutje ik bedoel dat ik ben overgestapt naar T-Mobile! Mijn mobiel is op Tele2, daar komt mijn verwarring vandaan.

 

@Pieter_B mijn probleem is inmiddels opgelost!

Ik had gister een nieuw domein aangemaakt en per ongeluk een instelling bij google domains verkeerd gezet in het proces! Nu werkt alles weer!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op de community @deWasbeer 

Wat voor soort verbinding heb je?

ADSL = VD_Internet

Glasvezel = ETH_Internet

Zie in je screenshot dat alles via de ADSL (VD_Internet) staat ingesteld namelijk, moet die interface niet ETH_Internet zijn voor Glasvezel?

Goeiedag Pieter,

Zover ik weet heb ik geen glasvezel.

Ik had hiervoor xs4all en die konden geen glasvezel aanbieden omdat de beschikbare glasvezel in mijn huis via delta fiber is.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @deWasbeer, in dit geval kun je het best een kijkje nemen op de Community van Tele2: https://forum.tele2.nl/. Je kan natuurlijk ook bellen naar 1200 of 020 – 754 4444. Bellen kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Groetjes, Ishana

@Ishana Oeps foutje ik bedoel dat ik ben overgestapt naar T-Mobile! Mijn mobiel is op Tele2, daar komt mijn verwarring vandaan.

 

@Pieter_B mijn probleem is inmiddels opgelost!

Ik had gister een nieuw domein aangemaakt en per ongeluk een instelling bij google domains verkeerd gezet in het proces! Nu werkt alles weer!

Reputatie 7
Badge +3

Soms zijn de oplossingen eenvoudig @deWasbeer , zoals dit.

Daarom is het soms ook verstandig om stap voor stap iets te doen, dus niet alle netwerkwijzigingen doen  in 1 keer. Want dan weet je soms niet meer of het aan het ene … of aan het andere ligt.

Maar goed dat het is opgelost.

Reageer