Beantwoord

Huawei modem omruilen

  • 1 June 2023
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Hi T-mobile,

Ik zou graag ons oude Huawei modem om laten ruilen voor de Zyxel, zou van de nieuwe functionaliteiten gebruik willen maken en we hebben ook het nieuwe TV platform dus wil ook alle poorten kunnen gebruiken.

Kunnen jullie dit in gang zetten voor ons?

Alvast hartstikke bedankt!!

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 June 2023, 12:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MichaelVDijk 

Als het goed is zou de Huawei modem een Any Port Any Service update hebben gekregen waardoor je nu via elke poort tv kunt kijken of internetten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MichaelVDijk, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is geen enkel probleem om het Huawei modem om te ruilen en dat doe ik met alle plezier natuurlijk, kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer in je communityprofiel plaatsen? Dan ruil ik het modem meteen om!

Hoi @Jason, super dankjewel!

Die staat er wel in, is het niet zichtbaar? Moet ik het anders even via privé bericht sturen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MichaelVDijk, ik gok dat je het klantnummer met het tv-klantnummer verward. Je klant nummer ziet er ongeveer zo uit, ABC12345. Als je die toevoegd, regelen wij de swap!😎

@Tommie, je hebt helemaal gelijk, heb nu het klantnummer ingevuld. Hoop dat het de juiste is, zitten met verschillende abo's hier in huis.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MichaelVDijk, geeft niks, ik snap de verwarring!

Ik heb meteen een Zyxel T-50 naar je opgestuurd. Je ontvangt hier nog een bericht over en je kan de bestelling volgen in My T-Mobile!😎 

Dankjewel! Super blij met de snelle reacties en service!

Reputatie 7
Badge +9

@MichaelVDijk geen dank nodig! We doen dit graag. Hopelijk ben je tevreden met het nieuwe modem.

Reageer