huidig abbonement (DSL) overzetten naar Glasvezel

  • 29 March 2023
  • 7 reacties
  • 55 Bekeken

Ze zijn de afgelopen tijd bij ons in de wijk bezig geweest met glasvezel aanleggen, in mijn woonplaats is dit net nieuw.

 

Nu wil ik overstappen naar glasvezel, alleen lukt het mij niet via My T-Mobile, waarom niet??

 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @kellyvdw9, leuk dat je uitkijkt naar de komst van glasvezel, dit is vast en zeker op te lossen! 😃 Om een beter beeld te krijgen van de situatie kijk ik graag met jou abonnement mee. Alleen heb je momenteel jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Kan je mij daarom de volgende gegevens via een privébericht sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, je kan vast binnenkort genieten van glasvezel!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kellyvdw9 

Voor DSL biedt T-Mobile maar 1 internet snelheid aan en dat is t/m 100 Mbps.

Het lijkt erop dat glasvezel nog niet helemaal klaar voor gebruik is op jouw adres, heb je al een glasvezelaansluipunt in huis?

Hallo @kellyvdw9 

Voor DSL biedt T-Mobile maar 1 internet snelheid aan en dat is t/m 100 Mbps.

Het lijkt erop dat glasvezel nog niet helemaal klaar voor gebruik is op jouw adres, heb je al een glasvezelaansluipunt in huis?

Hallo @Waqqas

 

Nee ik neem aan van niet, ze zijn wel bezig geweest hier voor de deur met de straat, daar steken nu ook 2 kabeltjes uit.

 

Er zijn al mensen die het al wel hebben, maar hoe zorg ik dan dat ik dat kan krijgen?

 

 

 

 

 

@Waqqas 

 

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9 

Wordt het glasvezel aangelegd door KPN of Open Dutch Fiber? Misschien is het nog even wachten of misschien kan een moderator dit wel voor je regelen indien je nog steeds geen optie bij internet wijzigen ziet.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kellyvdw9, leuk dat je uitkijkt naar de komst van glasvezel, dit is vast en zeker op te lossen! 😃 Om een beter beeld te krijgen van de situatie kijk ik graag met jou abonnement mee. Alleen heb je momenteel jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Kan je mij daarom de volgende gegevens via een privébericht sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, je kan vast binnenkort genieten van glasvezel!

Hoi @kellyvdw9, leuk dat je uitkijkt naar de komst van glasvezel, dit is vast en zeker op te lossen! 😃 Om een beter beeld te krijgen van de situatie kijk ik graag met jou abonnement mee. Alleen heb je momenteel jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Kan je mij daarom de volgende gegevens via een privébericht sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, je kan vast binnenkort genieten van glasvezel!

DAt klopt, het abbonement staat op mijn partner zijn naam. Dus hoe gaab we dit doen?

Reputatie 7
Badge +9

@kellyvdw9 heel simpel! Zoals Cal verteld, stuur de gegevens in een privébericht en dan kunnen wij je abonnement opzoeken in ons systeem. Dan kunnen we je verder helpen!

Reageer