Beantwoord

internet / mobiel netwerk

  • 11 September 2021
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Beste lezer,

Wat is het moeilijk om contact te krijgen met T-Mobile. Een simpele email kan al niet, en bellen hang je te lang aan de lijn voor je geholpen wordt. Maar het grootste probleem is dat het internet waardeloos is telkens valt deze weg, dat geldt voor de wifi en bij mijn mobiel heb ik ook vaak dat ik geen bereik of internet heb. Liefst zou ik het contract per direct willen ontbinden om elders fatsoenlijk internet te krijgen en een klantenservice die wel makkelijk te bereiken is. 

icon

Beste antwoord door eric 11 September 2021, 11:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lars0292 , welkom bij de community.

Dat zijn een hoop vragen bij elkaar. Bij de community proberen we met je mee te denken in oplossingen. Dat zowel vast als mobiel internet niet functioneert is wel opvallend, die hebben namelijk niets met elkaar te maken in het T-Mobile netwerk.

Misschien kun je eerst even schetsen hoe je dit test? Ook is het voor vast internet belangrijk om dit bekabeld te doen. Wifi signalen kunnen namelijk door van alles verstoord worden.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lars0292 

Gaat het om een DSL of glasvezelverbinding en valt alleen de WiFi weg of gaat het ook om bedraad internet?

Heb je het probleem voor mobiel zowel binnen als buiten en is dat op meerdere locaties getest?