Beantwoord

internet valt ineens weg

  • 15 May 2023
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Sinds lange tijd maak ik gebruik van t-mobile en altijd zonder problemen. Tot vandaag. Ineens lag mijn glasvezel eruit, de modem (T50) laat een rood lampje zien en de mediaconverter heeft 3 oranje lampjes, waaronder die van status.

uiteraard alles geprobeerd wat ik kan doen, checken op storing, stekkers eruit etc. Onveranderd.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 16 May 2023, 10:54

Bekijk origineel

7 reacties

 

Reputatie 1

alles is nogal rommelig en erg dicht bij de zekeringen kast geplaats maar dat terzijde

 

wat je zou kunnen proberen is glasvezel kastje van stroom af 2 minuten daarna stroom er weer in en wachten tot het op is gestart daarna pas stroom op de modem  zetten en even kijken of die zich netjes aanmeld en alles groen is

 

 

bedankt voor u snelle reactie!
 

Was zelf ook niet blij met de plaatsing. De monteur van t-mobile was kortaf, had haast en heeft de oude ophanging niet vervangen en de nieuwe modem er zo tussen gestoken.

Ik heb de converter er al een tijdje uitgehad, maar die lijkt niet goed online te komen.

Reputatie 1

dan is dat wellicht iets aan de zijde van T-Mobile and niet aan jou zijde het is dan beter te bellen met klantenservice zodat zij een meting kunnen doen op afstand en indien nodig een monteur  aansturen 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @hreuver, dank voor het starten van dit topic! Ik zie inderdaad dat het modem geen verbinding ontvangt vanuit het KPN netwerk. Geen zorgen! Ik ben meteen een onderzoek gestart bij onze technische dienst. Hou er rekening mee dat dit een aantal werkdagen kan duren. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen, super bedankt voor je geduld!

Beste @Cheyenne ,

Bedankt voor het oppakken van mijn probleem en het doorzetten naar issue 63547109.

Mijn internet etc. ligt er sinds maandag uit en inmiddels is het vrijdag, het weekend staat voor de deur. Mijn probleem is niet opgelost, noch ben ik geïnformeerd over de oorzaak en één oplossingstermijn. Laat duidelijk zijn dat dit niet hoort.

Als big data analist in een van de grootste laboratoria van Europa, moet ik ten alle tijden vanuit huis mijn werk kunnen doen. Gelukkig heb ik nog vakantie en dat is de enige reden waarom ik nog niet heb geëscaleerd.

In Mijn T-mobile krijg ik een melding over een regionale storing, echter de link voor meer informatie ontbreekt.

Eveneens krijg ik een melding in Mijn T-mobile over een onbetaalde factuur van 25 april, die, volgens het overzicht betaald is en op betreffende datum is afgeschreven van mijn rekening. Ik mag hopen dat er geen causaal verband bestaat.

Graag verneem ik binnen 1 werkdag wat de status is van melding: wat is de oorzaak van mijn probleem, wanneer is het opgelost en wat is de kans op herhaling.

Met vriendelijke groeten

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @hreuver, ik heb het meteen nagekeken! Geen zorgen, alles is betaald. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer