internet verbinding

  • 16 May 2023
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Ik heb geen internet verbinding thuis. Dit probleem zit im Schiedam.

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Trevor95, heel goed dat je aan de bel trekt, ik sta graag aan je zijde om dit op te lossen! Nadat ik in jouw dossier en verbinding ben gedoken zijn er gelijk een aantal vragen die bij mij opduiken, namelijk:

  • Heeft de verbinding eerder wel gewerkt of heb je tot nu toe nog nooit internet gehad met dit modem?
  • Kan je een foto sturen van de internetaansluiting en het modem?
  • Ik neem aan dat je de grijze DSL kabel in de grijze DSL poort van het modem gestopt en het andere eind in de internetaansluiting? Zitten ze aan beide kanten goed vast?

Ik hoor het graag van je, ik zie je graag snel van internet genieten! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Trevor95, heel goed dat je aan de bel trekt, ik sta graag aan je zijde om dit op te lossen! Nadat ik in jouw dossier en verbinding ben gedoken zijn er gelijk een aantal vragen die bij mij opduiken, namelijk:

  • Heeft de verbinding eerder wel gewerkt of heb je tot nu toe nog nooit internet gehad met dit modem?
  • Kan je een foto sturen van de internetaansluiting en het modem?
  • Ik neem aan dat je de grijze DSL kabel in de grijze DSL poort van het modem gestopt en het andere eind in de internetaansluiting? Zitten ze aan beide kanten goed vast?

Ik hoor het graag van je, ik zie je graag snel van internet genieten! 😃

Hoi @Cal,

Ja tot gisteren S'morgens had ik nog verbinding.

En ja beiden kanten zitten goed vast.

Reputatie 7
Badge +5

Thanks @Trevor95! Ik zie dat er inmiddels een onderzoek loopt bij de technische dienst. Weet dat zij dit zo snel mogelijk voor je oplossen. We houden je op de hoogte!

Reageer