Beantwoord

LAN verbinding met Draytek modem valt weg

  • 24 October 2022
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

We hebben al enige jaren TMobile Thuis. Sinds een maand of twee valt de LAN verbinding met de pc regelmatig weg. De laatste twee weken bijna iedere dag. Na het opstarten van de modem, werkt de LAN weer voor enige tijd. In verschillende andere topics over dit onderwerp zie ik dat dit waarschijnlijk aan de modem zelf ligt. Wifi en TV werken namelijk wel goed.

icon

Beste antwoord door Lisa 25 October 2022, 10:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo pjotrz,

Dit is inderdaad een probleem die bij de Draytek modem kan optreden. Het modem zal vervangen moeten worden door een nieuwer type.

Wacht even op reactie van een moderator zij kunnen e.e.a. in gang zetten.

Mvg. Marcel

Thx Marcel, ik wacht dan even af.

Reputatie 7

Hi @pjotrz, top dat je hier aan de bel hebt getrokken! Super leuk om te lezen dat je al jaren onderdeel bent van T-Mobile voor thuis, dat vind ik altijd erg tof om te lezen. Heel fijn dat @Marcel MCi al heeft aangegeven dat we jou hierbij kunnen helpen. Zojuist heb ik bij onze technische dienst aangegeven of we het Draytek modem kunnen swappen naar het Zyxel modem. Zodra dit verzoek verwerkt is, kun je deze bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat jij het aan ons weten of je een verbetering merkt met het Zyxel modem, zodra deze is geïnstalleerd? 😁

Dankjewel Lisa voor je antwoord en je hulp. Na de ontvangst van de nieuwe modem laat ik je het weten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pjotrz, de swap naar Zyxel is door onze techneuten gehonoreerd! 😄 Dankzij Marcel en Lisa ontvang je straks een veel stabieler modem + Media Converter. Je hebt vanmorgen ook een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen, hiermee kun je een afspraak met Guidion inplannen zodat de vervanging door hen geïnstalleerd wordt. 

Zodra het modem aangesloten is, kun je de Draytek bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

Reageer