Beantwoord

MAC-adres filteren uitzetten voor printer

  • 18 July 2022
  • 1 reactie
  • 771 Bekeken

Sinds de overstap naar t-mobile kan de printer niet meer gekoppeld worden op het draadloze netwerk steeds krijg ik de volgende melding als ik het netwerk wil instellen; 

het probleem: filteren op MAC-adres is mogelijk ingeschakeld op uw draadloze router.

oplossing: als filteren op MAC-adres is ingeschakeld op de router, moet deze worden uitgeschakeld. Als u het ingeschakeld wilt laten, voegt u eerst het MAC-adres van de printer toe aan de lijst met toegestane apparaten voor de draadloze router voordat u doorgaat.  
 

na verschillende keren contact te hebben gehad met de klantenservice is het probleem nog niet opgelost, dus graag hoor ik hier wat de oplossingen kunnen zijn.

alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 July 2022, 17:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lrigter 

Welke modem/router heb je gekregen van T-Mobile en kan de printer wel verbinden met een mobiele hotspot bijvoorbeeld?

Indien je een Zyxel-T54 hebt dan helpt het volgende vaak :

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de zyxel staat, ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, onderaan kies je bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en dan toepassen.

In het overzicht bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen kan je ook proberen.