Beantwoord

Netwerkverbinding mislukt bij eigen modem

  • 25 September 2022
  • 30 reacties
  • 945 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Hier hetzelfde probleem. Gewoon met T-Mobile modem / tv-kastje. Monteur heeft het geïnstalleerd, maar het heeft nooit gewerkt.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @EgbertC, is de TV Box via een kabel aangesloten op het modem en is dit direct vanuit de LAN-poort op het modem naar de TV Box of via een stroomnetadapter bijvoorbeeld? Kun je de TV Box eens op de volgende wijze herstarten samen met het modem alsjeblieft:

Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Veel succes en laat me weten of het hiermee wel gelukt is!

Goedemorgen 

Ook hier het zelfde probleem na iedere keer de kast uitgezet te hebben de melding  netwerkverbinding mislukt .

Geen positieve update wat mij betreft.

Ook het opnemen van meerdere zenders is vervallen maar kan wel voor 5 euro meer in de cloud opnemen.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Rjruyters, heel goed dat je jezelf hier meldt, hier wil ik graag voor je achteraan! Daarom ga ik je toevoegen aan het lopende onderzoek en ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven. 

Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.

Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen!

Hoi @Rjruyters, heel goed dat je jezelf hier meldt, hier wil ik graag voor je achteraan! Daarom ga ik je toevoegen aan het lopende onderzoek en ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven. 

Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.

Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen

 

Hoe ga ik dan cloud opnemen als ik nu nog een harddisk recorder heb?

 

Reageer