Beantwoord

Netwerkverbinding mislukt bij eigen modem

  • 25 September 2022
  • 27 reacties
  • 589 Bekeken

Ik krijg soms de melding “Netwerkverbinding mislukt” met als verdere uitleg in beeld “Er is geen verbinding met de tv dienst. Controleer de bekabeling en de internet verbinding”. Ondertussen draait op de achtergrond gewoon het beeld van de tv met geluid. Dus alles doet het gewoon. 

Ik krijg alleen de melding niet meer weg. Dat lukt alleen door de tv box een harde reset te geven. Daarom denk ik dus dat het een bug is. 

icon

Beste antwoord door Boris 30 September 2022, 13:16

Bekijk origineel

27 reacties

Hier hetzelfde probleem. Gewoon met T-Mobile modem / tv-kastje. Monteur heeft het geïnstalleerd, maar het heeft nooit gewerkt.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @EgbertC, is de TV Box via een kabel aangesloten op het modem en is dit direct vanuit de LAN-poort op het modem naar de TV Box of via een stroomnetadapter bijvoorbeeld? Kun je de TV Box eens op de volgende wijze herstarten samen met het modem alsjeblieft:

Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Veel succes en laat me weten of het hiermee wel gelukt is!

Reageer