Beantwoord

Netwerkverbinding mislukt bij eigen modem

  • 25 September 2022
  • 31 reacties
  • 1338 Bekeken

Ik krijg soms de melding “Netwerkverbinding mislukt” met als verdere uitleg in beeld “Er is geen verbinding met de tv dienst. Controleer de bekabeling en de internet verbinding”. Ondertussen draait op de achtergrond gewoon het beeld van de tv met geluid. Dus alles doet het gewoon. 

Ik krijg alleen de melding niet meer weg. Dat lukt alleen door de tv box een harde reset te geven. Daarom denk ik dus dat het een bug is. 

icon

Beste antwoord door Boris 30 September 2022, 13:16

Bekijk origineel

31 reacties

Hier hetzelfde probleem. Gewoon met T-Mobile modem / tv-kastje. Monteur heeft het geïnstalleerd, maar het heeft nooit gewerkt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EgbertC, is de TV Box via een kabel aangesloten op het modem en is dit direct vanuit de LAN-poort op het modem naar de TV Box of via een stroomnetadapter bijvoorbeeld? Kun je de TV Box eens op de volgende wijze herstarten samen met het modem alsjeblieft:

Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Veel succes en laat me weten of het hiermee wel gelukt is!

Goedemorgen 

Ook hier het zelfde probleem na iedere keer de kast uitgezet te hebben de melding  netwerkverbinding mislukt .

Geen positieve update wat mij betreft.

Ook het opnemen van meerdere zenders is vervallen maar kan wel voor 5 euro meer in de cloud opnemen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rjruyters, heel goed dat je jezelf hier meldt, hier wil ik graag voor je achteraan! Daarom ga ik je toevoegen aan het lopende onderzoek en ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven. 

Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.

Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen!

Hoi @Rjruyters, heel goed dat je jezelf hier meldt, hier wil ik graag voor je achteraan! Daarom ga ik je toevoegen aan het lopende onderzoek en ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven. 

Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.

Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen

 

Hoe ga ik dan cloud opnemen als ik nu nog een harddisk recorder heb?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rjruyters, dit is heel snel geregeld! Als je namelijk kiest voor Cloud Opnemen voeren we een aantal aanpassingen aan jouw TV Account uit. Vervolgens laadt de TV Box met harddiskrecorder je geupdate TV Account in waardoor de harddisk wordt uitgeschakeld en je Cloud Opnemen het menu ziet verschijnen. Oftewel: je huidige TV Box met harddiskrecorder kan het volledig aan om vervangen te worden met Cloud Opnemen, het vereist alleen een kleine aanpassing aan je TV Account.

Vervolgens kan je ongeremd gaan genieten van Cloud Opnemen!  

Reageer