Beantwoord

Niet verbingen met 2.4Ghz wel 5Ghz

  • 7 December 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb een Huawei modem al enkele jaren. Maar zojuist weer dat ik niet kan verbinden met mn 2,4Ghz maar 5Ghz lukt wel. Modem gereset maar wil ook niet werken.

 

Geeft aan tijdens het verbinden met 2,4Ghz dat ik volledige internettoegang heb, en springt dan naar opgeslagen,gecodeerd en dat herhaalt zich enkele keren. Vervolgens gaat ie verbinden met 5Ghz.

 

Dit probleem heb ik vaker en dan ineens is het weg. Het vervelende ik heb een domotica systeem en een aantal wifi apparaten en sommige hiervan gaan dan ook niet online.

 

Ben benieuwd wat dit zou kunnen zijn.

icon

Beste antwoord door TMTV 9 December 2022, 16:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Miked1992, het Huawei modem wordt omgeruild: de Zyxel T-50 wordt binnen vier werkdagen bezorgd. Zodra het pakketje aangeboden wordt bij PostNL, zal je een track&trace-code ontvangen per e-mail. Hiermee kun je 24/7 jouw pakketstatus checken zodat je precies weet wanneer de Zyxel bezorgd wordt, handig toch?! 😄👍

Zodra de Zyxel aangesloten is, mag je de Huawei naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden.

Veel plezier met de modernere apparatuur en bij vragen: stel ze gerust, we staan altijd voor je klaar op de Community!

 

Hoi @Miked1992,

Welkom op de Community!

Er lijken de laatste tijd wat problemen met het Huawei-modem te zijn, waarbij wifi-problemen vaak genoemd worden. Inmiddels is er de Zyxel, die een stuk beter werkt. Daarom lijkt het me het beste om het modem om te ruilen. Een moderator kan dit voor je regelen. Ze reageren hier vanzelf. Ik hoop dat dit de problemen snel oplost!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Miked1992, het Huawei modem wordt omgeruild: de Zyxel T-50 wordt binnen vier werkdagen bezorgd. Zodra het pakketje aangeboden wordt bij PostNL, zal je een track&trace-code ontvangen per e-mail. Hiermee kun je 24/7 jouw pakketstatus checken zodat je precies weet wanneer de Zyxel bezorgd wordt, handig toch?! 😄👍

Zodra de Zyxel aangesloten is, mag je de Huawei naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden.

Veel plezier met de modernere apparatuur en bij vragen: stel ze gerust, we staan altijd voor je klaar op de Community!

Bedankt!! 

Reageer