Beantwoord

Niet volledige internet snelheid.

  • 23 April 2023
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo, ik heb een abonnement van 1gbps, maar ik krijg niet de volledige snelheid. Ik gebruik bekabeld en draadloos internet. Kunnen jullie mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 April 2023, 20:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Richard Hanna 

Welke router heb je van T-Mobile?

Kun je na een herstart van de mediaconverter eens een laptop/pc rechtstreeks op de router aansluiten (minimaal CAT5E internetkabel) en een speedtest doen met de Ookla speedtest app en een foto van de test hier delen?

Kan je ook eens testen met een andere testserver en eventueel een andere internetkabel en apparaat ( bekabeld).

Hoor je met 1 gbps abonnement, ook echt die snelheid te krijgen, of is het altijd lager?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Richard Hanna 

In de praktijk zal je maximaal 940 Mbps bekabeld halen maar boven de 85% moet zeker te halen. Het minimum is 70-75% dus 700-750 Mbps.

@Richard Hanna

In de praktijk zal je maximaal 940 Mbps bekabeld halen maar boven de 85% moet zeker te halen. Het minimum is 70-75% dus 700-750 Mbps.

Maar dat krijg ik totaal niet, bijvoorbeeld in steam met games, dan krijg ik soms  20 en soms 10

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Richard Hanna, ik help je hier graag mee!

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Ook doe ik graag een lijnmeting, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht toesturen? Dan kijk ik met je mee!

Talk soon.

Reageer