Nog steed Geen internet na overstap en installatie

  • 1 May 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Help !! 

Sinds Overtap van afgelopen maandag nog steeds geen internet aanwezig !!

De overstap van kpn naar jullie heeft me tot nu toe nog geen internet opgeleverd.

Ik bel nu al 6 dagen in de hoop dat we geholpen worden.

Netwerkbeheer kpn zegt dat er geen probleem aanwezig is ..Tmobile blijft zeggen dat het toch bij kpn zit.

Wie moet ik nu nog gaan geloven ??  Kpn heeft vrijdag aangegeven dat ze nog geen ticket van jullie hebben ontvangen om het probleem te kunnen oplossen...NOG NOOIT ZOVEEL SPIJT GEHAD VAN MIJN OVERSTAP !!  

Betreft locatie XXXX

 

Wie helpt me te verlossen van dit probleem ???

 

Moderator edit - persoonsgegevens verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @toontje1968, heel goed dat je aan de bel trekt, het allerliefst zie ik je heel snel online komen! Ik ben meteen in je abonnement gedoken en ik zie dat er nog onduidelijkheid heerst waar het probleem zich exact bevindt. Daarom zijn wij nog erg druk in overleg met KPN NetwerkNL en ik hoop dat wij heel snel de juiste monteur jouw kant op kunnen sturen. In ieder geval kan ik je verzekeren dat je hier uiterlijk morgen meer over hoort.

Ik ga nog extra druk op de ketel gooien, wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @toontje1968, heel goed dat je aan de bel trekt, het allerliefst zie ik je heel snel online komen! Ik ben meteen in je abonnement gedoken en ik zie dat er nog onduidelijkheid heerst waar het probleem zich exact bevindt. Daarom zijn wij nog erg druk in overleg met KPN NetwerkNL en ik hoop dat wij heel snel de juiste monteur jouw kant op kunnen sturen. In ieder geval kan ik je verzekeren dat je hier uiterlijk morgen meer over hoort.

Ik ga nog extra druk op de ketel gooien, wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Reageer