Op eens geen internet. help!

  • 22 March 2023
  • 9 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2

Hoi Allen. 

 

Kan iemand van Tmobile mij helpen en wat vaart erachter zetten?

Sinds Maandag 20 Maart geen internet meer.

Rood wereld bolletje brand op mijn T50. 

FO lampje brand niet op mijn MC. Dus er komt geen Signaal binnen.

Aangezien het 5 dagen wachttijd is voor je een reactie krijgt van de TD/Backoffice van Tmobile zolang kan ik niet wachten! 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Maikzors, goed dat je dit aankaart! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er al een taak open staat bij onze techneuten. Zij nemen dit in behandeling. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je gezocht!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maikzors, goed dat je dit aankaart! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er al een taak open staat bij onze techneuten. Zij nemen dit in behandeling. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je gezocht!

Reputatie 2

Hi @Maikzors, goed dat je dit aankaart! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er al een taak open staat bij onze techneuten. Zij nemen dit in behandeling. Zodra ze meer weten, wordt er contact met je gezocht!

Hoi. 

Ja dat is dus het probleem. Dat wachten voordat er actie word ondernomen. Dan ben je alweer 1 week verder. En dan nog een monteur die tijd heeft. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maikzors, dit is twee dagen geleden bij ons gemeld. Wij hanteren een verwerkingstijd van zeven dagen, dit is echter een indicatie en wordt meestal sneller opgepakt. Ik wil je toch vragen om geduld te hebben, er zal contact met je worden opgenomen zodra hier meer over bekend is. 

Reputatie 2

Hi @Maikzors, dit is twee dagen geleden bij ons gemeld. Wij hanteren een verwerkingstijd van zeven dagen, dit is echter een indicatie en wordt meestal sneller opgepakt. Ik wil je toch vragen om geduld te hebben, er zal contact met je worden opgenomen zodra hier meer over bekend is. 

Hoi @Tommie 

Een vriend van mij werkt bij Guidion. Hij heeft echter geprobeerd via de backoffice of hij sneller hier na toe kon komen. Maar er is nog geen ticket aangemaakt. 

Verwerkingstijd van 7 dagen is wel absurd. In deze tijd dat alles digitaal is. 

Het is inmiddels alweer Donderdag en nog steeds niks gehoord. Kleine moeite om een monteur aan te sturen!

Reputatie 7
Badge +14

De technische dienst bij t-mobile zal eerst de backend systemen controleren en misschien resetten. Pas as de indicatie is dat het probleem bij een abonnee thuis kan zitten zal Guidion worden aangestuurd. 

Reputatie 2

Hi @Maikzors, dit is twee dagen geleden bij ons gemeld. Wij hanteren een verwerkingstijd van zeven dagen, dit is echter een indicatie en wordt meestal sneller opgepakt. Ik wil je toch vragen om geduld te hebben, er zal contact met je worden opgenomen zodra hier meer over bekend is. 

Hoe kan het zijn dat de Patch kabel er 'perongeluk" is uitgetrokken door een andere monteur afgelopen Maandag 20 Maart in de ochtend? 

Kan ik de kosten daar verhalen? 

Graag een PM.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maikzors 

Je krijgt een compensatie voor de dagen dat je geen diensten had, hier lees je hoe de communicatie wordt berekend :

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Reputatie 2

Hallo @Maikzors 

Je krijgt een compensatie voor de dagen dat je geen diensten had, hier lees je hoe de communicatie wordt berekend :

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Ik had 2 problemen. Thuis geen Internet. En al 1 jaar slechte dekking met mijn mobiel via jullie netwerk. Zie log gegevens. 

Reputatie 2

Hallo @Maikzors 

Je krijgt een compensatie voor de dagen dat je geen diensten had, hier lees je hoe de communicatie wordt berekend :

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Dus die 6 euro is Peanuts.

Hoe kan je een hotspot aanmaken met je mobiel als je een slechte dekking hebt? Tv aan, 4 mobiele telefoons.

Zeg het maar @Waqqas ?

Reageer