Beantwoord

Outage - red-light on my modem

  • 16 January 2023
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Hi,

I don't have internet since Jan 16th 11:59.

It seems that an outage is going on in my area 1063MD.

It has been 10 hours already. 

The page https://thuismy.t-mobile.nl/storingen show the incident still open.

Any ETA? what's going on? 

May I be compasated for the inconvenience?

Cheers

icon

Beste antwoord door RTamiz 18 January 2023, 10:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @adrien.desbiaux, thanks a lot for your message! I'm really sorry for the inconvenience. I directly checked to see if I can provide you with an update, but the only thing I see is that we're working on it. We're doing everything that we can to solve this as soon as possible. Thankfully one of my colleagues already sent you an Unlimited Data voucher. If you need another one, please let me now. 

As soon as your connection is up and running again, please let us know. This way we can compensate you! 🍀

Hi @Lisa mijn internet is gemaakt - poort gewisseld door KPN.

Hoe kan ik in aanmerking komen voor de vergoeding?

Groet, T

Reputatie 7

Hi @RTamiz, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer online bent! Daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres. Zojuist heb ik de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook heb ik nog een kleinigheidje geregeld, omdat het issue vrij lang heeft geduurd en ik je wil laten weten hoe erg we jouw geduld van de afgelopen weken op prijs hebben gesteld. Hint: houd hiervoor morgen de deurbel in de gaten! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om hier aan te kloppen. 

Hi @RTamiz, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer online bent! Daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres. Zojuist heb ik de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook heb ik nog een kleinigheidje geregeld, omdat het issue vrij lang heeft geduurd en ik je wil laten weten hoe erg we jouw geduld van de afgelopen weken op prijs hebben gesteld. Hint: houd hiervoor morgen de deurbel in de gaten! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om hier aan te kloppen. 

Hi @Lisa bedankt voor je support!

Groet, RT

Reageer