plots geen internet

  • 2 May 2023
  • 12 reacties
  • 204 Bekeken

Afgelopen Vrijdag avond zaten mijn vriendin en ik op de bank en plots is er geen WiFi meer. Ook is op onze modem (zyxel t-50) het derde lampje (internet) gestopt met branden.

We hebben letterlijk niets aangeraakt en de rekeningen zijn ook gewoon allemaal betaald dus vind dit heel vreemd.

Na gebeld te hebben met t-mobile heb ik een afspraak met een monteur die pas volgende week dinsdag 9 mei gaat plaats vinden.

Vind dit een slechte zaak en hoop duidelijkheid te krijgen.

 

Mvg. Marvin

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hoi @marvin777, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een afspraak hebt kunnen maken met Guidion. Door drukte kan dit soms wat langer duren, excuses hiervoor! Zou je na het monteursbezoek aan mij kunnen laten weten of je weer online bent? Hoor het graag. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marvin777 

Heb je een glasvezel of DSL aansluiting en heb je ook de bekabeling gecontroleerd?

Staat er verder niks in je My T-Mobile account onder storingen?

In geval van glasvezel welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Dit is een dsl aansluiting. Heb alle draden gecontroleerd en niets gevonden wat niet klopt. Opzich ook logisch want heb al 3 maanden internet zonder iets veranderd te hebben. 10 seconden stekker eruit en de reset knop heb ik ook al meerdere keren geprobeerd maar het wereldbolletje blijft echter grijs

Er zijn geen storingen bekend bij de buren of t mobile app.

Mvg Marvin

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @marvin777, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een afspraak hebt kunnen maken met Guidion. Door drukte kan dit soms wat langer duren, excuses hiervoor! Zou je na het monteursbezoek aan mij kunnen laten weten of je weer online bent? Hoor het graag. 

Had eigenlijk gehoopt op een oplossing voor dat de monteur langs, want vind 8 dagen wachten op een monteur wel erg lang.

Maargoed er zal ergens wel een kabel beschadigd zijn (niet bij mij thuis) en dus kan alleen een monteur mij helpen…

Hoop wel op een kleine compensatie voor het ongemak..

Mvg marvin

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marvin777, ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer online wilt zijn. Op dit moment kan ik alleen, op een afstandje, niet meer doen dan al gedaan is, Guidion moet eerst langskomen. Uiteraard zal ik de periode dat je offline bent voor je vergoeden, dit kan wel pas als je weer helemaal up and running bent. Dan heb ik een exacte periode dat je offline bent geweest, die zal ik dan voor je vergoeden! 

Goedemorgen, 9 mei is de guideon monteur langs geweest en heeft alles nagekeken. Bedrading zat allemaal perfect aangesloten, dus voor hem was het ook een raadsel waarom ik geen internet heb..

Nu weer een week verder en vanmiddag komt  er een monteur van kpn.. hoop dat het nu eindelijk opgelost word!

 

Mvg marvin

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @marvin777, bedankt voor de update, het liefst zag ik dat je meteen weer Internet had! In dat geval zal de monteur van KPN wel veel voor je kunnen betekenen. Ik ga voor je duimen dat het vanmiddag helemaal goedkomt! 👍

Monteur niet op komen dagen. Geen mailtje of telefoontje gehad. Vind dit zo bedroevend. Weer eerder uit me werk voor Jan…

 

 

Gister avond gebeld hierover en er schijnt wel een monteur te zijn langs geweest, maar heeft niets wat niet klopt opgemerkt, dus alleen even snelle controle gedaan. Moet hier zelf t-mobile over bellen omdat ik weer niets hoorde. Nu is er weer een nieuwe melding doorgezet met 5 dagen wachttijd.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @marvin777, ik zie het inderdaad. Ik ga de technische dienst vragen dit verzoek met spoed op te pakken. Je hoort zo snel mogelijk meer!

Gister een sms gehad op een afspraak in te plannen.  Monteur komt ergens in de loop van de week. Nog geen bevestiging gehad.

Vind het echt echt diep en diep treurig hoe ik behandeld word! Iedereen doet alsof die me probeert te  helpen, maar zit nu 3 weken zonder internet en waarschijnlijk is mijn router gewoon kapot. Dit was ook al aangegeven door de kpn monteur, maar nu weer een week verder  en nog steeds geen nieuwe router of enig contact van t-mobile.

Ik ga zelf ook niet meer bellen naar jullie want kost allemaal veel te veel tijd en elke keer krijg ik iemand aan de lijn die zich verschuilt achter de monteur van kpn of gideon.

Nu voor de derde keer moet er iemand langs komen en gaat dit waarschijnlijk weer uren kosten van mijn werk, want ik moet natuurlijk weer aanpassen aan hun tijden!

 

Wacht het lekker af en waarschijnlijk volgende week een nieuw bericht om mijn frustraties te uiten.

 

Mvg marvin

Afgelopen maandag zou opnieuw een guidion monteur komen, maar had zich ziekgemeld.

Dinsdag contact opgenomen opnieuw met t-mobile, omdat dit nu echt veel te lang duurt!

Gemeld dat het nu echt opgelost moest worden en de meid die ik aan de telefoon had heeft vervolgens het hoofdkantoor gebeld.

Ze beloofde mij dat het nu echt opgelost zou worden en dat ik een sms of mail zou krijgen over verder aanpak. Kreeg de zelfde dag een mail met de volgende tekst

 

(Beste Marvin,

Vandaag hebben wij contact gehad over jouw vraag. Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst. Binnen vijf werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 63768290. We houden je op de hoogte van de voortgang)

 

Vervolgens woensdag een nieuwe email om een nieuwe afspraak te maken met een guidion monteur. Dit gedaan en duurt weer minimaal een week..

 

 

 

Reageer