Beantwoord

Port forwarding op PS5

  • 22 May 2023
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Mijn PS5 verliest om de 30 minuten verbinding en volgens hun support team dien ik porten te forwarden. Idioot maar het zij zo. Log ik in op mijn router maar ik zie misschien iets over het hoofd maar ik zie enkel info-schermen en niet waar ik dan ook maar wat kan instellen. Op de website van Zyxel de handleiding gedownload maar dat komt totaal niet overeen met de menu’s die ik te zien krijg. 

 

Hoor graag hoe ik dit kan fixen of dat ik misschien iets over het hoofd zie. Router type: VMG8825-t50.

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2023, 20:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dave Ned 

Is de Playstation bekabeld of draadloos verbonden en blijven andere apparaten wel goed werken?

Hier vind je een uitgebreide stappenplan over hoe portforwarding werkt in de Zyxel.

Houdt er wel rekening mee dat het openen van poorten gevaar met zich kan meebrengen.

Dank, heb reeds de juiste instellingen gevonden. Alleen nog geen tijd gevonden het te testen.

Reputatie 7
Badge +15

@Dave Ned 

Vaak zijn er ook problemen met online gamen, portforwarding blijkt dan niet te helpen maar wat je dan ook zou kunnen proberen is om met de telefoon hotspot te verbinden om te kijken of het daarmee wel goed gaat.

Reageer