QNAP NAS video's niet af te spelen op TV

  • 14 November 2022
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb een NAS van QNAP waarbij alle media zichtbaar is via een Media Streamings App op onze Samsung TV QE65Q75T(2020). Ik kan hierbij scrollen door alle bestanden, maar zodra ik een video probeer af te spelen stopt de video na een aantal seconden. Daarna kan ik geen video's meer afspelen. Hiervoor had ik KPN en had ik dat probleem niet.

Alles gaat via WiFi. 


7 reacties

Reputatie 7

Hi @koend, dankjewel voor het aangeven! Ik wil graag om de expertise van @Pieter_B en @TMTV vragen. Hebben jullie enig idee wat hier een oplossing voor zou kunnen zijn? Persoonlijk heb ik hier nog niet eerder van gehoord, dus ik hoop dat jullie hier bij kunnen helpen. Merci! 

Dank voor het doorverwijzen @Lisa 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @koend,

Ik zie dat je ook een topic hebt gemaakt over het wegvallen van de verbinding op je Samsung TV. Het zou zomaar kunnen dat dit daar een symptoom van is. Zou je de suggesties van @Waqqas in dat topic willen proberen? Ik hoop dat dat ook meteen de oplossing is voor dit probleem!

Beide instellingen aangepast. Nu even kijken hoe die de komende dagen reageert. 

Reputatie 7

Helemaal super @koend! Fingers crossed dat dit resulteert in de oplossing. Houd je ons op de hoogte? 💪

Goedemiddag, ik heb nog steeds dezelfde problemen. Geen idee hoe dit te verhelpen. 

Heb gelezen dat dit te maken kan hebben met DNS instellingen, maar ik heb hier geen verstand van. Kan dit volgens jullie ook? En wat moet ik er dan aan doen?

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb zojuist gereageerd op je andere topic. Omdat ik nog steeds denk dat deze problemen met elkaar te maken hebben, is het handiger om eerst het probleem met je TV op te lossen. Zo slaan we hopelijk twee vliegen in één klap.

Reageer