Beantwoord

Ring Video Doorbell verbinden met T-mobile netwerk

  • 13 September 2019
  • 7 reacties
  • 1485 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb een vraag.
Mijn Ring video deurbel wil niet verbinden met het T-Mobile netwerk.
Als ik het goed heb begrepen moet ik hiervoor "portfowarding" doen.
Echter weet ik niet goed hoe ik dat zal moeten doen.
Wie kan mij helpen.

p.s.
Ik weet hoe ik mij moet inloggen in de router etc.


B.v.D.
icon

Beste antwoord door Glassertje 13 September 2019, 17:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Ik heb ooit eens zo'n bel voor iemand geïnstalleerd. Deze had een experiabox van kpn maar heb nooit een poort hoeven openen. Ik heb toen gewoon de verbinding opgezet met m'n smartphone.

Hier heb je een uitleg van Coolblue https://www.coolblue.nl/advies/ring-deurbel-installeren.html#id-2-koppel-de-deurbel-met-de-app

Ik heb ooit eens zo'n bel voor iemand geïnstalleerd. Deze had een experiabox van kpn maar heb nooit een poort hoeven openen. Ik heb toen gewoon de verbinding opgezet met m'n smartphone.
Hiervoor zat ik ook bij kpn en had ik dit probleem niet maar bij T-mobile is dit zoals ik begreep anders beveiligd.
Reputatie 6
Ben wel benieuwd wat er anders zou zijn? Die bel verbind je op het interne netwerk, dus er komt geen poort bij kijken. Maar ook extern kon gewoon toen gekeken worden.

Moet er wel bijzeggen dat ik het vaak het moeten proberen om dat ding aan te melden.
Reputatie 7
Badge +14
Goedenavond @Walda Welkom in de community van T-Mobile.
Gebruik nooit je telefoonnummer in een openbaar forum, iedereen kan meelezen en misbruik maken van je nummer (spam)
De moderators zullen je inlognaam aanpassen.

Groetjes en fijn weekend.
Reputatie 1

Helaas ondervind ik dezelfde problemen maar lees ik in dit topic nog niet echt een bruikbaar antwoord. 

 

De Ring Deurbel geeft tijdens installatie aan dat het ‘Netwerk misschien niet beschikbaar is’. Ik heb geprobeerd Port Forwarding toe te passen, weet echter niet of mijn instellingen juist staan. Helaas is er nergens een stappenplan te vinden die je door deze installatie heen sleept. 

Heeft er iemand toevallig een oplossing bij de hand? ;-)

 

Reputatie 7

Hey @Mark5021,

Welke poorten heb je open gezet? Het kan zijn dat je net andere poorten open moet zetten om je ring deurbel werkend te krijgen. Welk type deurbel heb je? Hier lees je meer over port forwarding. 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Had hiervoor ziggo en die maakte verbinding met de ring videodeurbel. Heb nu 3 weken T-Mobile en het is me nog steeds niet gelukt om verbinding te maken… heb verschillende keren contact opgenomen met T-Mobile maar ik kom maar geen stap verder. Is het bij jou gelukt @Walda ?

Reageer