Sinds 6-12 geen internet

  • 17 December 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Sinds 6-12-2022 zitten wij zonder internet.

Probleem direct gemeld en d.d. 13-12-2022 is er een monteur van Guidion langs geweest.

Helaas kon hij het probleem niet verhelpen en gaf hij aan dat het probleem ondergronds zit en er iemand van KPN bij moet komen. Het probleem is een te hoge demping

Dus dinsdag 13-12-2022 maar weer gebeld met uw klantenservice. Probleem uitgelegd en de collega zou proberen met spoed contact met ons op te laten nemen. (Naast de ticket die door de monteur was uitgeschreven)

Nu krijgen we vandaag een mail dat we weer een afspraak moeten inplannen met Guidion.

Aangezien de monteur van Guidion afgelopen dinsdag aangaf dat iemand van KPN erbij moet komen omdat het euvel ondergronds zit,  heb ik vandaag tel. contact gezocht met Guidion en uitgelegd dat niet zij, maar KPN ernaar moet kijken.

(Het is overigens een drama als je iemand van dit bedrijf aan de lijn wilt krijgen, een wachttijd van een half uur is heel normaal).

De medewerker van Guidion gaf aan dat wij dit met T-Mobile moeten regelen en verbond mij door met de klantenservice van T-Mobile.

Hier kreeg ik een dame aan de lijn die aangaf dat jullie Technisch Dienst had besloten dat toch een monteur van Guidion er opnieuw naar moet kijken. Maar dat heeft m.i. geen zin, want de monteur van Guidion heeft dd 13-12-2022 alle bovengrondse kabels vervangen.

Nu moet ik van jullie klantenservice toch een afspraak maken met Guidion en dat kan dan pas voor het eerst op 4 januari 2023!!!

Wij hebben jaren een internetcontract gehad bij Tele2 en nooit problemen gehad.

Nu zitten we vanaf 1-10-2022 bij T-Mobile en na twee maanden zitten we al  bijna twee weken zonder internet en dan zou het nog eens weken gaan duren voordat er opnieuw naar het probleem wordt gekeken.

Dat is toch onacceptabel.

Graag vernemen wij op heel korte termijn een passende oplossing van het probleem.

Alvast bedankt voor de medewerking.

 

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @JWvM, ik snap je gevoel! Als ik je verhaal zo lees lijkt het mij ook niet de juiste oplossing om voor een tweede keer Guidion aan te sturen, al kan het zijn dat er de eerste keer geen infra-monteur van Guidion is geweest en dat deze dit keer langs moet komen om het probleem op te lossen. Ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden, zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @JWvM, ik snap je gevoel! Als ik je verhaal zo lees lijkt het mij ook niet de juiste oplossing om voor een tweede keer Guidion aan te sturen, al kan het zijn dat er de eerste keer geen infra-monteur van Guidion is geweest en dat deze dit keer langs moet komen om het probleem op te lossen. Ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden, zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

Reageer