Beantwoord

Snelheid download en upload laag

  • 27 March 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Vorige week maandag contact gehad met een monteur van KPN vanwege het aansluitpunt. Deze gaf aan dat met het aansluitpunt niks mis is, alles staat open en komt goed binnen.
 

Ook al in een andere topic mijn snelheid benoemt. Ik haal met de kabel rechtsreeks aangesloten 550mb.

draadloos is helemaal drama met max 260mb als ik naast het modem sta. Ik heb een abbo van 1gb.

 

Diezelfde maandag nog contact gehad met de klantenservice, einde van de week zou ik iets horen. Helaas tot op heden niks gehoord. Er zou wat uitgezet zijn in de backoffice.

Ook staat in mijn overzicht dat het abonnement nog in oplevering is. Deze is 9 maart geïnstalleerd. 

 

Via de chat krijg ik de melding dat alle medewerkers bezet zijn en ben nu niet in de gelegenheid om te bellen, vandaar via deze manier.

 

Met vriendelijke groet,

 

Michel van den Heuvel

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 March 2023, 16:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michel van den Heuvel 

Het lijkt erop dat je abonnement administratief nog niet is gestart.

Kun je eens een aantal speedtests plaatsen met een laptop/pc direct aangesloten op de router via de Ookla speedtest app?

Gebruik hierbij ook eens een andere apparaat om te testen, andere testservers of test ook eens in de veilige modus om factoren die de snelheid kunnen verminderen te minimaliseren.

Reputatie 1

Hoi @Waqqas,

 

Dank je wel voor je bericht.

Ik kan hier natuurlijk wel paar screenshots plaatsen. 

Het enige is wel dat ik alleen mijn pc rechtsreeks bekabeld kan aansluiten op het modem. Laptop wordt wifi evenals telefoon. 

 

Heb zoals gezegd al eerder een topic hierover gestart, toen ook al tests uitgevoerd in veilige modus ect.

 

Het abonnement zou eind vorige week administratief worden afgehandeld is mij verteld aan de telefoon. Ik zou ook een telefoontje/bericht krijgen hoe en wat. Helaas heb ik dat (nog) niet ontvangen. 

Reageer