Beantwoord

Storing Kortgene

  • 18 December 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Vanaf maandag 13/12 storing in Kortgene en dus geen internet en geen tv! Het probleem zit bij Kpn zeggen ze en niemand kan zeggen hoelang dit nog gaat duren. Wat moet iemand doen die vanaf maandag thuis moet werken en die een kind heeft die door de huidige maatregelen  thuis van school is? 
Een storing van 1 of 2 dagen, dat kan ik begrijpen. Maar 5 dagen? En niemand die de tijd kan nemen om meer informatie te geven aan een klant. Ik snap dat de medewerkers misschien de informatie niet hebben, maar de leidinggevende moet in zo een geval de informatie zoeken om de klant te kunnen informeren.Wat een goede klanten service zeg!

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 18 December 2021, 18:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @F90,

Goed dat je dit nagaat en sorry dat dit probleem nog steeds voortduurt, dit is zeker niet de bedoeling! Ik ben het direct voor je nagegaan en het blijkt dat de netwerkbeheerder aangeeft dat er een probleem is met de internetkabel die richting jouw huis loopt. Het lastige is dat ik het fijne er niet van weet. Aangezien ik ook had verwacht dat het al opgelost was kan ik je geen goede schatting geven van de oplostijd. 

In ieder geval vermoed ik met de informatie die ik wél tot mijn beschikking heb dat het om een kabelbreuk gaat. De netwerkbeheerder is hier hard mee bezig, alleen vermoed ik dat het nog steeds voortduurt omdat rond dit tijd van het jaar graven lastiger is door het weer en er door de feestdagen een hoop monteurs met verlof zijn.

Daarnaast voorzie ik je graag met een tijdelijke oplossing. Ben je geholpen met extra mobiele data op T-Mobile of Tele2 abonnementen? Stuur mij in dat geval graag de nummers toe in een privébericht. Via een hotspot kan je ook andere apparaten met jouw mobiele data laten verbinden. Ik regel het graag voor je!

Wij zijn op de hoogte van de kabelbreuk en ik kan je verzekeren dat wij de druk hoog houden om dit zo snel mogelijk te herstellen. Dit zal hoe dan ook voor je opgelost worden!

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @F90 Heb je de storing al doorgegeven? Al 5 dagen is wel erg lastig. 
Heb je ook een mobiel abonnement van TM? Misschien kan je dan één unlimited code krijgen om tijdelijk een hotspot te maken dan kan je in iedergeval wel verder.

 

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00