Beantwoord

Storing met glasvezelverbinding

  • 20 February 2022
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 2

Beste T-Mobile, 

Sinds gistermiddag is hier  de glasvezelverbinding verbroken. 

M’n Fritz!Box geeft de volgende foutmelding: “DHCPv4 no answer on DISCOVER” .
Voor testdoeleinden ook de Zyxel teruggeplaatst, maar ook deze loopt tegen eenzelfde foutmelding aan, die blijft loopen op:“ udhcpc: nas10_4 Sending discover...”.

Ik vind nog verder nergens op de website vermelding van deze storing, na het contact wat ik gister had met jullie klantenservice gaven jullie aan dat ik in een email meer informatie zou ontvangen, wat ik nog niet heb gekregen. 

Graag ben ik benieuwd wanneer jullie verwachten het opgelost te hebben, thuiswerken zonder internet is toch lastig ;)

Cheers,

Rob

icon

Beste antwoord door Robbenu 20 February 2022, 19:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Robbenu,

Erg fijn om te horen dat je verbinding spontaan weer is gaan werken! Omdat de oorzaak ook mij niet geheel duidelijk is zal ik ervoor zorgen dat jouw verbinding de komende dagen nog gemonitord wordt en dat ons onderzoek nog open zal staan. In ieder geval ziet je verbinding er momenteel erg goed uit en daarom wens ik je nog heel veel plezier met het internet toe! 

Reputatie 2

En spontaan doet het internet het weer sinds zojuist!
Dank allen voor meedenken en/of het probleem verhelpen :)

Reputatie 2

Hey @Waqqas 

het is lastig te zien omdat de mediaconverter flink ingebouwd is, maar deze lampjes staan aan. (Knippert niets, branden vol) 
Ik heb sinds gister de media converter al tweemaal opnieuw opgestart, maar lijkt niet te helpen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Robbenu 

Welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter?

Helpt het om de mediaconverter even van het stroom te halen?

Reputatie 2

@eric Er werd verteld dat ze niet de router kon uitlezen, en dat er een ticket voor het technisch team aangemaakt zou worden. De email zou vertellen wat de vervolgstap zou moeten zijn, of dat ze het hebben weten op te lossen. Er is geen afspraak met Guidion gemaakt.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi Rob, welkom bij de community.

Wat voor soort email is je in het vooruitzicht gesteld? De klantenservice stuurt normaal geen update emails. Is er een ticket voor de technische dienst aangemaakt, of ben je aangemeld voor een bezoek van Guidion?