Beantwoord

Streamen werkt niet

  • 8 January 2022
  • 7 reacties
  • 245 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Sinds vorige week ben ik overgestapt naar glasvezel van T-mobile. Sindsdien kan ik niet meer streamen via mijn Apple TV (3e generatie).

Hij is niet zichtbaar in mijn airplay als ik via de telefoon wil streamen. Ik heb ook al verschillende apparaten geprobeerd. Ik heb alles (telefoons en Apple TV) al geupdate en gereset. Ook zit alles op dezelfde wifi verbinding. Moet er iets worden ingesteld op de router?

icon

Beste antwoord door RonSm 8 January 2022, 17:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RonSm  Welkom! Heb je al op de Site naar oplossingen gezocht? 

Om de T-Mobile TV app te gebruiken moet je Apple TV minimaal versie 4 en nieuwer zijn. Je tvOS versie moet 10 en hoger zijn.

Voldoet je Apple TV niet aan de eisen? Dan kan je altijd gebruik maken van de Airplay functionaliteit op de TV Anywhere app voor iPhone en iPad.

Hoi CrisTien,

Het probleem is dat het airplay niet werkt. Het is niet de app die het probleem geeft maar de Apple TV box.

Ik ben er inmiddels achter dat de fout door een Apple update is ontstaan. Deze loopt ongeveer gelijk aan mijn overgang naar gasvezel.

Reputatie 7

HI @RonSm ,

Thanks voor je bericht en tegelijkertijd ook voor het antwoord dat je zelf hebt kunnen geven! 😉 Goed om te zien dat het lek boven water is. Heb je een work around met de nieuwe firmware weten te vinden? We horen het graag van je!

Apple heeft me niet kunnen helpen, maar sinds vandaag werkt het toch weer.

Oorzaak?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RonSm, we hebben onlangs een werkbare workaround geïmplementeerd in de nieuwste Apple TV custom firmware, maar dat is alweer enige tijd geleden dus ik vermoed dat er bij jou dan een andere oorzaak aan ten grondslag lag. Kan het zijn dat je onbedoeld toch nog niet op de nieuwste software/firmware zat? 

Nee. Het had niets met T-mobile te maken.

Het was een lossen apple TV box.

Reputatie 7

Hi @RonSm, thanks voor de terugkoppeling! Dan moet ik je de oorzaak schuldig blijven en lag het euvel vermoedelijk bij Apple. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan vooral weten. Ik help je graag!