Beantwoord

T-MobileThuis outlook.com geen combinatie

  • 17 September 2021
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo.,

 

Als ik een mail stuur naar mij windows account ,om een agenda bij te werken via office Outlook  software, Dat de agenda gelijk lopen dan zijn er dijden bij dat de bijlage door outlook .com wort geblokkeerd  Dan krijg ik de volgende dag een melding , vrij vertaald: 

Dit is het e-mailsysteem bij host smtp04.glasoperator.nl.

 

Het spijt me u te moeten mededelen dat uw bericht niet kon

worden geleverd aan een of meer ontvangers. Het zit er beneden aan vast.

 

Voor verdere hulp kunt u mailen naar postmaster.

 

Als u dit doet, voeg dan dit probleemrapport toe. U kunt

verwijder uw eigen tekst uit het bijgevoegde geretourneerde bericht.

 

Het mailsysteem

 Ook bij bestanden die diagrammen bevatten of zijn opgebouwd met rekenmodellen worden gewijerd zo nu en dan.

soms zijn er weken bij dat het wel werkt , of goed gaat. Maar ook hele weken dat het niet gaat.

bij mij vorige profiteer had ik geen last er mee. 

wat dat nauw is weet ik niet. Maar ook andere dingen  mailen naar een andere account van derde met outlook.com werkt soms ook niet of  dit nu komt door office software een bug is lijkt er wel op. Het een en ander via webmail getest  en op een bestand na is er ook een blok gezet en of zo gezicht dat deze niet aan komt. 

 

Wat gaat daar mis in ons en vele accounts bij outlook.com??

Van outlook .com naar t-mobeilthuis is geen probleem aangetroffen.

 

Wat Is er bij Microsoft aan de Hand met de outlook accounts?

 

 

icon

Beste antwoord door eric 17 September 2021, 19:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Leur van . Welkom bij de community.

Wat bedoel je precies met Tele2 mobiel in de titel van je post? Wat voor smtp gebruik je waar en is het mailadres waar je heen probeert te sturen wel bereikbaar door andere email adressen.

Hallo eric

 

Met het  tele2 bedoel ik t-mobilethuis.nl

Als je het type account bedoeld  smtp 

staat nu ingesteld smtp.t-mobilethuis.nl 

als uitgaande .

 

Het outlook mail adres is voor iedereen te bereiken die daar heen mailt.. ik krijg daar post op.

Reputatie 6

Hoi @Leur van, welkom op de Community! Als ik het goed begrijp probeer je vanaf jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres een bericht te sturen aan jouw outlook e-mailadres, klopt dat? Ervaar je deze problemen ook wanneer je een e-mail verstuurt vanaf onze webmail? Kun je mij aangeven welke poorten je hebt ingesteld bij de instellingen voor het e-mailadres? Dankjewel!

 

Hallo Ginny,

 

Bij voorkeur werk  ik met software Office outlook. Met dat programma maak ik een agenda gebeurtenis aan. Dan zoek ik nou deelnemers die Ik wil uitnodigen. Die mailadressen voer ik in dan kom ik bijvoorbeeld uit bij outlook.com Dat is mijn Microsoft account. Ik voer meer emailadressen in bijvoorbeeld Gmail. Daar komt deze wel aan en dan gaat het om het invite bestand .dat bestand is een gebeurtenis. En met dat bestand Als je dat opent kun je dus in jouw agenda bij outlook of een andere agenda bijvoorbeeld bij Hotmail kun je dan zeggen dat je het hebt ge accepteert of geweigerd. En of een antwoord kunt terugsturen, of een andere tijd voorkeur kunt voorstellen.

Bij mij oude internet provider had ik hier nooit last mee.

Ik krijg de volgende melding;

 

outlook-com.olc.protection.outlook.com[104.47.55.161] said: 451 4.7.650 The

    mail server [37.143.82.179] has been temporarily rate limited due to IP

    reputation. For e-mail delivery information, see

    https://postmaster.live.com (S775)

    [BN8NAM12FT010.eop-nam12.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL

    FROM command)

 

 

Ik heb ook toch de volgende testjes gedaan.

Een bijlage gemaakt  in word met daarin een vergelijking met de nieuwsbrief dus met allerlei staaf diagrammen of rekenmodellen. Ook dit bestand mee stuurt naar outlook.com kwam daar niet aan helaas, maar bij gmail.com komt hij wel aan.

 

De uitgaande mail bij het Office pakket outlook  staan de instellingen voor de mail zo vermeld

 

smtp.t-mobilethuis.nl

poort 587

starttls

 

Ik hoop dat u mijn verder kunt helpen of proberen uit te leggen wat hier nou zo fout aan zou zijn. In ieder geval dank je wel.

 

Met een vriendelijke groet en in mooie dag.