Beantwoord

Thuisnetwerk 'vol'?

  • 19 December 2021
  • 26 reacties
  • 389 Bekeken

Reputatie 3

Ons netwerk bestaat uit de H659-router (wifi staat uit) met daarachter een Netgear Orbi mesh WiFi-netwerk. De router wordt dus alleen gebruikt om het bedrade netwerk te bedienen en het TV-signaal te verdelen. Achter de router zelf zitten nog 2 patch-panels: 1 voor netwerk en de andere voor TV. So far so good.

Nu wil ik net een port-forward aanmaken maat in de lijst van de interne hosts zie ik die pc niet staan waarheen geforward moet worden. Terwijl die wel een IP-adres heeft gekregen en gewoon werkt. Toen geprobeerd om deze met de hand toe te voegen op basis van het MAC-adres maar toen kreeg ik de volgende foutmelding:
 

Ik had verwacht dat ik een melding zou krijgen dat het MAC-adres al bestond maar niet deze melding. 

Wat is dat voor een limiet van 32 items? Hoe kan ik nu die PC wel gebruiken om de port-forward af te maken? In de lijst staat hij niet terwijl hij wel actief is...

icon

Beste antwoord door Pieter_B 23 December 2021, 17:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7

Excuus @jiepiewie,

Ik begrijp dat ons contact niet soepel is verlopen. Laten we de banden aanhalen! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met meer informatie. Ook zal ik direct de ruil in orde maken. Nogmaals mijn excuses en hoop je verder te spreken.