Tmobile Kabel naar Glasvezel

  • 24 August 2022
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb nu Tmobile bekabeld internet en heb glasvezel aangevraagd.

 

Betekent dit dat mijn Modem ook vervangen moet worden? Met andere woorden, krijg ik een andere thuis installatie pakket?

 

Ik hoor het graag.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LeipeSally 

Je bedoeld een migratie van een DSL naar een glasvezel verbinding?

Voor de migratie krijg je volgens mij geen nieuwe modem maar je modem zou wel aan vervanging toe kunnen zijn. welke modem heb je nu?

Volgens mij een Zyxel…. not sure.

 

Ik heb nu 2 jaar tmobile

Gecontroleerd: Inderdaad een Zyxel t-50 en hoeft inderdaad niet aangepast te worden.

Ik ben nu ook over gestapt naar glasvezel. 

Maar is een huawei modem nog wel geschikt. 

Deze is denk ik nu 5 a 6 jaar oud 

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LeipeSally, de Zyxel hoeft inderdaad niet vervangen te worden. Deze werkt uitstekend met glasvezel!

 

Hey @Pet74, de Huawei is het oude model. Werkt wel, maar we blijven innoveren. We sturen je graag een nieuw modem op. Laat je even weten of ik dit voor je in orde kan maken? 

Hi @LeipeSally, de Zyxel hoeft inderdaad niet vervangen te worden. Deze werkt uitstekend met glasvezel!

 

Hey @Pet74, de Huawei is het oude model. Werkt wel, maar we blijven innoveren. We sturen je graag een nieuw modem op. Laat je even weten of ik dit voor je in orde kan maken? 

Dat zou heel fijn zijn 

ik haal nu bekabeld 230 maar ze zijn alles nog aan het uitzoeken maar persoonlijk denk ik dat het aan de modem ligt.

kenmerk is 2370/kez74519.

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pet74, ik wilde direct de switch voor je invoeren. Alleen zie ik geen abonnement bij ons op dit e-mailadres. Kun je mij  jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan zorg ik dat het in orde wordt gemaakt.

Reageer