tp link WiFi plus

  • 16 July 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Beste leden,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een 2de tv ontvanger in de blokhut staan icm WiFi plus. Zolang de wifi plus bekabeld is heb ik wel tv (tp link werkt dan wel). Zonder bekabeling heb ik alleen wifi. Alle stappen, zoals aangegeven door t mobile, heb ik doorlopen maar het lukt niet om de tp link werkende te krijgen. Wat doe ik verkeerd of zou ik nog moeten doen? De bedoeling is dat ik vanaf de wifi plus de tv ontvanger bekabeld aansluit.


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @wimpiebes, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Hoe ver van het modem staat jouw blokhut ongeveer? Het kan zijn dat de wifi-verbinding niet ver genoeg reikt om een draadloos netwerk tot stand te brengen met het wifipunt in de blokhut. Heb je zowel op het 2.4 Ghz als het 5 Ghz netwerk getracht verbinding te maken? 

Zou je ook nog kunnen checken of je het oude of nieuwe platform hebt, zoals TMTV hierboven vraagt? Thanks alvast voor je medewerking! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @wimpiebes,

Heb je DSL of glasvezel? En heb je het oude of het nieuwe tv-platform? Dat kun je controleren door het menu van de tv-box te openen en te kijken welke van de volgende je hebt. Bovenaan staat het oude, onderaan het nieuwe.