tv apps werken niet sinds overstap

  • 9 February 2023
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds ik ben overgestapt van kpn naar t-mobile. Werken bepaalde apps waaronder npo app en Iptv niet meer. Terwijl deze wel werkten toen ik nog bij kpn zat. Er lijkt een bug in de t54 modem te zitten. Als ik hotspot via mijn mobiel aanzet werken deze apps wel. 
Ik begreep dat het een probleem is die vaker voorkomt. Er zou een fix zijn die ervoor kan zorgen dat het probleem opgelost zou worden. 
kan iemand van de moderators mij helpen. 
Er is vanmiddag een monteur langs geweest. Deze kon het probleem niet oplossen.

 

ter info;

Ik heb een Samsung UE65NU8070 tv. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nbou, bedankt voor je bericht! Dit is een bekend probleem bij ons en wordt in dit topic besproken: 

 

 

Plaats hier een bericht onder en dan zorgt Sven dat de fix wordt gerealiseerd!

Hi @Nbou, bedankt voor je bericht! Dit is een bekend probleem bij ons en wordt in dit topic besproken: 

 

 

Plaats hier een bericht onder en dan zorgt Sven dat de fix wordt gerealiseerd!

Bij deze…

Hi @Nbou, bedankt voor je bericht! Dit is een bekend probleem bij ons en wordt in dit topic besproken: 

 

 

Plaats hier een bericht onder en dan zorgt Sven dat de fix wordt gerealiseerd

Bedoel je zo?

 

Hi @Nbou, bedankt voor je bericht! Dit is een bekend probleem bij ons en wordt in dit topic besproken: 

 

 

Plaats hier een bericht onder en dan zorgt Sven dat de fix wordt gerealiseerd!

dit is trouwens mijn klant nummer REMOVED

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Nbou, bedankt voor je bericht! Dit is een bekend probleem bij ons en wordt in dit topic besproken: 

 

 

Plaats hier een bericht onder en dan zorgt Sven dat de fix wordt gerealiseerd!

dit is trouwens mijn klant nummer REMOVED

 

Fix staat erop!

Hier hetzelfde probleem. Bovendien kan ik niet inloggen op de site van T-mobile. Na vele telefoontjes en evenzovele toezeggingen wach ik als zes weken op een antwoord: niks! Ik  ga nu zoeken naar wegen om mijn abonnement op te zeggen. Hier zit ik nog aan vast tot februari volgend jaar, maar voor wanprestatie kan ik dit voortijdig opzeggen, dunkt me. T-mobile is een grote teleurstelling met de klantenservice als ergste.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hendrikbraaf, ik had graag een andere ervaring gelezen. Wel zie ik in mijn systeem dat je contact hebt gehad met onze online klantenservice. Er staat een ticket hiervoor open, het is namelijk een ander probleem. Onze techneuten zijn het voor je aan het uitzoeken en komen hopelijk snel met een fix! 

Reageer