Verbonden apparaten bekijken crasht router interne server

  • 7 August 2022
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo, zodra ik naar het IP adres ga om de router te bedienen en de lijst van verbonden apparaten wil zien, (het pijltje bij 1. Toegang tot apparaat) crasht deze en is de gehele site onbereikbaar totdat ik de router opnieuw opstart. er zijn geen updates voor de router beschikbaar en wil ook zeker niet alles opnieuw gaan verbinden. Is hier een oplossing voor? Het gaat hier om de ZTE MF 289-D.

Alvast heel erg bedankt.

Toetie9112 1 jaar geleden

Hoi @Toetie9112, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Poehh goede vraag, ik vrees dat ik daar geen goed antwoord op heb. Eventuele updates op custom firmware en eigen apparatuur hebben wij als provider geen controle op. Je zou de ZTE kunnen voorzien van een factory reset, dat helpt doorgaans wel bij onze eigen apparatuur. Laat me weten of het hiermee wel lukt!

Dit heeft inderdaad geholpen. Ik ben erachter gekomen dat je maar 16 apparaten die verbonden zijn met de router een naam kan geven. Geef je de 17e een naam, crasht de hele online UI. Ook een restart helpt dan niet, omdat hij dan alle namen weer laadt en meteen weer crasht. Vage limitatie. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi @Toetie9112, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Poehh goede vraag, ik vrees dat ik daar geen goed antwoord op heb. Eventuele updates op custom firmware en eigen apparatuur hebben wij als provider geen controle op. Je zou de ZTE kunnen voorzien van een factory reset, dat helpt doorgaans wel bij onze eigen apparatuur. Laat me weten of het hiermee wel lukt!

Dit heeft inderdaad geholpen. Ik ben erachter gekomen dat je maar 16 apparaten die verbonden zijn met de router een naam kan geven. Geef je de 17e een naam, crasht de hele online UI. Ook een restart helpt dan niet, omdat hij dan alle namen weer laadt en meteen weer crasht. Vage limitatie. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Toetie9112, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Poehh goede vraag, ik vrees dat ik daar geen goed antwoord op heb. Eventuele updates op custom firmware en eigen apparatuur hebben wij als provider geen controle op. Je zou de ZTE kunnen voorzien van een factory reset, dat helpt doorgaans wel bij onze eigen apparatuur. Laat me weten of het hiermee wel lukt!