Beantwoord

Vergoeding na internetstoring

  • 7 October 2022
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

In de periode van 29 aug t/m 5 okt was er bij mij thuis geen internet. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen?

De storing heb ik op 29 aug telefonisch gemeld bij de T-mobile klantenservice, waarna ik al snel een Guidion monteur kon laten inplannen. De monteur zou op 31 aug tussen 12-14u langskomen, maar is uiteindelijk nooit op komen dagen. 

Na veel heen en weer gebel met Guidion en T-mobile heb ik uiteindelijk een nieuwe afspraak kunnen plannen voor 27 sep. De monteur kwam dit keer keurig op tijd maar kon de storing niet zelf oplossen (glasvezelnetwerk wordt beheerd door KPN). Dus weer wachten zonder tussenoplossing omdat ik geen mobiel internet heb van T-mobile of Tele2.

Na een aantal dagen ben ik benaderd door KPN en heb een afspraak kunnen maken voor 5 okt. Op die middag is de storing eindelijk verholpen. Het heeft allemaal wel ontzettend veel tijd en moeite gekost.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 October 2022, 12:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mandahlia 

Bij een storing die langer duurt dan 12 uur krijg je een vergoeding die 1/30ste van je maandelijkse kosten × het aantal dagen dat je geen internet had bedraagt.

Vergoeding bij internetstoring

Reputatie 7

Hi @mandahlia, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik ben super blij dat je inmiddels weer van een goedwerkende verbinding geniet. Excuses dat het enige tijd heeft geduurd voordat je weer online was. @Waqqas heeft je al voorzien van het juiste antwoord en ik help je graag met het in orde maken van deze vergoeding. Zojuist heb ik dit voor je geregeld en dit bedrag kun je checken in je My T-Mobile omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het vooral weten als ik nog iets voor je kan betekenen, want de Community helpt je met liefde. 

Wij hebben vanaf dinsdag 10 januari tot vandaag een internetstoring gehad. Deze lag buiten onze schuld en werd veroorzaakt doordat iemand onze patch heeft omgezet in het verdeelstation buiten.

Vandaag is de storing verholpen. Hoe kan ik de schadevergoeding claimen? Om een klein beetje met de buitenwereld verbonden te blijven hebben we data moeten bijkopen voor onze vier telefoons. Ik hoop dat hier een regeling voor is.

 

Rutger Jan

Reputatie 7
Badge +14

De t-mobile klantenservice had de mogelijkheid om t-mobile mobiel unlimited data vouchers ter beschikking te stellen bij verstoringen.  Ook zal men voor de dagen van de verstoring de abonnement kosten crediteren.  Een moderator zal dat voor je in orde kunnen maken. Dat zal dan maandbedrag/30 × het aantal storing dagen zijn. 

Reputatie 7

Hi @RutgerJan, hartstikke fijn om te lezen dat je weer van een goedwerkende verbinding geniet! Ik had je graag willen helpen met de vergoeding, maar ik zie dat één van mijn collega's mij al voor is geweest. Je kunt de vergoeding checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je hier altijd aankloppen! 

Reageer