Beantwoord

WD My Cloud niet vindbaar op HG659

  • 6 October 2021
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Ik kan mijn My Cloud Home niet vinden op de modem  HG659. Moet ik in mijn router omgeving opslag delen inschakelen o.i.d.? 

icon

Beste antwoord door Brian 7 October 2021, 12:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @JeanetteBB, dat ziet er uit als een handige Cloud oplossing! Zo te zien is het een kwestie van ‘Plug and play’ wanneer je de WD met een netwerkkabel aansluit op de modem. Sluit de WD voor de zekerheid aan op poort 1 of 2, volgens de handleiding zou je daarna verbinding moeten kunnen maken door naar mycloud.com/hello te gaan in je browser en daarna kan je hem laten connecten volgens de handleiding. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar voor zover ik zie is het niet nodig om je modem configuratie hiervoor aan te passen.

Bedankt voor je suggestie. Het enige dat ik nog niet geprobeerd had, was de WD aansluiten op poort 1 of 2. Helaas mag dit ook niet baten. De router kan de WD niet vinden. Het zou zo simpel kunnen/moeten zijn met de Plug and Play. Waar ik nog wel een mogelijkheid in zou zien is bij de instellingen van de router HG659 delen aanzetten. Maar ik weet dan niet welke instelling te nemen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JeanetteBB, is het nog gelukt om jouw WD zichtbaar te maken via het modem? Zo niet, laat het weten dan pakken onze users het verder met je op! 

Hoi Jason,

Bedankt voor jou bericht. Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen:thumbsup_tone1: . Heel blij mee! Ik heb nog een keer WD Security geïnstalleerd en toen had ik er een Z-schijf bij!

 

Reputatie 7

Hi @JeanetteBB, wat tof om te lezen dat het je gelukt is! Ik word ook helemaal vrolijk van je berichtje. Merci voor deze enthousiaste terugkoppeling. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan zeker weten. Dan ga ik graag voor je aan de slag! 😊