Wel verbinding maar geen toegang tot het internet

  • 20 January 2022
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

Sinds gistermiddag is het internet bij mij lastig aan het doen. Op al mijn apparaten (telefoon, tablet, PC, TV, Playstation) kan er wel verbinding gemaakt worden, maar is er geen toegang tot het internet. Op mijn Zyxel T50 modem brandt het lampje bij het wereldbolletje continu rood. Ik heb vanochtend de klantenservice al gebeld en het hele riedeltje met de modem en media converter van de stroom afhalen en opnieuw aansluiten al gehad, maar dat heeft het niet opgelost. Nu moest er volgens de klantenservice een monteur komen om ernaar te kijken, maar de eerste afspraakmogelijkheid is pas over fucking TWEEENHALVE WEEK. Dit vind ik absoluut nergens op slaan. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem want ik heb allerminst zin om tweeenhalve week zonder internet te moeten zitten.


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 2

Heb je misschien een overzicht? Als het goed is kan je eenmaal ingelogd op de router de informatie achterhalen van je internet poort op de router.

 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Ik heb hetzelf ook gehad. Bij mij deed ik een network reboot. Router uit, Modem uit. 
 

Hier staat het goed uitgelegd. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dunbal92 

Bij glasvezel kan je de mediaconverter ook eens even van het stroom halen en welke lampjes zie je dan branden, knipperen of uit?

Had je van de klantenservice ook een unlimited voucher gekregen om zo toch te internetten via een hotspot bijvoorbeeld?

 

Hallo @Dunbal92 

Bij glasvezel kan je de mediaconverter ook eens even van het stroom halen en welke lampjes zie je dan branden, knipperen of uit?

Had je van de klantenservice ook een unlimited voucher gekregen om zo toch te internetten via een hotspot bijvoorbeeld?

 

Het lampje FO Link is uit. De rest staat continu aan.

En nee, ik heb niks gekregen van de klantenservice.

 

Ik heb hetzelf ook gehad. Bij mij deed ik een network reboot. Router uit, Modem uit. 
 

Hier staat het goed uitgelegd. 

Zal dit eens proberen.

@denniswissink , dat heeft ook niks opgeleverd. Mijn PC maakt nog steeds geen verbinding en het enige verschil is dat hij nu bij de probleemoplosser zegt dat ik mijn netwerk weer opnieuw in moet stellen ipv dat er een verbindingsprobleem met de modem is. Heb nu al twee keer het netwerk opnieuw ingesteld.

Reputatie 7

Hi @Dunbal92 ,

Mijn excuses dat jouw bericht nog niet eerder van een antwoord is voorzien. Ik heb direct naar de situatie gekeken en zie dat er door de monteur geen licht is geconstateerd. Dit is doorgezet naar onze technische dienst, waarop er een aansturing naar de netwerkbeheerder is gegaan, die het op hun buurt gaat oplossen. Mijn ervaring leert dat deze aansturing snel zal gaan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te pakken en jou van een oplossing te voorzien. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten.

Hallo @Boris 

De monteur zei me toen hij wegging dat ik nog binnen een paar uur gebeld en/of gemaild zou gaan worden, maar dat is inmiddels al bijna zeven uur geleden en ik begin er een beetje aan te twijfelen dat ik vandaag nog internet ga krijgen.

Reputatie 7

Hi @Dunbal92, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit nog in behandeling is. De monteur heeft gistermiddag gelijk aan de bel getrokken bij onze technische dienst en zij gaan hier zo snel mogelijk verder mee aan de slag. Excuses dat jij dit doorkreeg als tijdsmanagegement, want het duurt altijd langer dan een paar duur voordat onze technische dienst dit heeft opgepakt. Ik heb in ieder geval een seintje gegeven aan één van mijn collega's of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Daarnaast heb ik je via een privébericht voorzien van een Unlimited Data voucher, zodat je voor de komende 24 uur een hotspot kunt maken van je telefoon en zo alsnog gebruik kunt maken van onbeperkt internet. We doen er alles aan om dit voor je te fixen! ❤️