Zyxel T-50 als versterker gebruiken

  • 4 January 2022
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb onlangs een nieuwe router/modem aangeschaft om de zyxel T-50 te vervangen. Nu vraag ik me af of het mogelijk is de zyxel T-50 te gebruiken als versterker voor de hoofdrouter.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Saf2070,

Leuk dat je een eigen set-up aan het monteren bent! Hoewel ik merk dat je meer van de eigen apparatuur bent, wellicht dat de Wifi-plus service nog een mooie oplossing voor je is? Met deze maandelijks opzegbare service kan je makkelijk uittesten wat er bij je past. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +1

Zelf ben ik nogal van het simpele denken, zo heb ik nog de Draytek 2132 welke alleen 2,4Ghz heeft en de Wifi komt helaas niet verder dan 50mb/s, bovendien net als vaak opgehangen op de meest verkeerde plaats in huis de meterkast.

Zoals gezegd ben ik van het simpel denken en doen, dus een niet te dure router met 5Ghz gehaald (Sitecom AC 750?)  deze buiten de meterkast gehangen, stukje UTP naar de Draytek in poort gestoken en in de WAN van de Sitecom.

Mijn zoon woont in een woongroep en komt om de week een weekend bij me logeren, ik had nog de Sitecom van de Vodafone tijd liggen, een UTP kabel naar zijn kamer gelegd, en aangesloten vanaf de andere Sitecom naar boven,  het werkt enige is dat ik uit 4 verschillende Wifi codes kan kiezen.

Reputatie 7

Nee, dat is een houtje touwtje oplossing.

Doe het goed of doe het niet.