Beantwoord

2e simkaart automatisch in/uitschakelen

• 1 november 2020
  • 2 reacties
  • 791 Bekeken

ik heb samsung s9 2 simkaarten aan boord: een voor privé en een voor mijn werk. De werk-sim zou ik graag via een app ofwel eenvoudig aan of uit kunnen zetten (toggle-switch widget), ofwel dit automatisch tijdsgestuurd willen laten gebeuren (werk-sim enkel aktief van 9 tot 17u bijvoorbeeld) zodat ik niet voortdurend tijdens mijn vrije tijd door mijn klanten word lastiggevallen. Bestaat zo'n app, kan die eventueel gemaakt worden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 november 2020, 13:40

Hallo @s.kayhan 

Ik heb ook een Samsung Galaxy S9 maar je kunt het ook gewoon heel makkelijk zonder app doen.

Instellingen > verbindingen > simkaart beheer > hier kan je simkaart 1 of 2 kiezen en daarvoor aan of uit, simpel.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @s.kayhan 

Ik heb ook een Samsung Galaxy S9 maar je kunt het ook gewoon heel makkelijk zonder app doen.

Instellingen > verbindingen > simkaart beheer > hier kan je simkaart 1 of 2 kiezen en daarvoor aan of uit, simpel.

Dank voor je snelle reactie. Van de handmatige aktie weet ik wel maar soms is het lastig omdat je vergeet om aan of uit te doen. Het zou makkelijker gebruikelijker zijn als je een simkaart automatisch kan aan of uitzetten. Er zijn m wel apps voor maar alleen deze worden niet ondersteund met nieuwe android versies. 

Reageer