Beantwoord

48 Unlimited data niet kunnen activeren

• 20 mei 2017
  • 7 reacties
  • 880 Bekeken

Ik kan de aanbieding om 48 uur unlimited data te activeren via sms naar 1310 niet activeren. Mijn telefoon verstuurd de sms niet. Heb een Samsung Galaxy S6
icon

Beste antwoord door Muberra 22 mei 2017, 13:08

Hoi DriverBas,

Daar zal ik je bij helpen! :D

In het systeem staat alles goed, dat heb ik meteen voor je gecontroleerd. Kan je wel sms'jes sturen naar een ander nummer of helemaal niet? Want dan kunnen we uitsluiten of het aan jouw toestel ligt of aan het 1310 nummer. Zou je dat willen proberen?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hoi DriverBas,

Daar zal ik je bij helpen! :D

In het systeem staat alles goed, dat heb ik meteen voor je gecontroleerd. Kan je wel sms'jes sturen naar een ander nummer of helemaal niet? Want dan kunnen we uitsluiten of het aan jouw toestel ligt of aan het 1310 nummer. Zou je dat willen proberen?

Ik hoor het graag van je!
Hallo,

Ik kan niet smsen naar 1310, wel naar andere nummers? Is misschien 1310 geblokkeerd? Kan ik dat nakijken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Driverbas,

De Unlimited actie is gister verlopen en dus kun je die jammer genoeg niet meer activeren. Aangezien je het gewoon op tijd hebt aangegeven, wil ik je graag een ander cadeau aanbieden. Ik kan je via een andere manier een Unlimited dagbundel geven die 24 uur geldig is. Je kan dan zelf kiezen wanneer je hem activeert. Je kan ook kiezen voor 1 maand gratis Videoland of een factuurkorting van € 8,99.

Ik hoor graag van je waar je interesse in hebt. Dan maak ik het in orde. 🙂
hallo Hajar,
doe maar de factuur korting.

Bedankt voor de nette afwikkeling!

Gr Bas
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bas,

Graag gedaan! De korting is toegevoegd. Fijn dat je er blij mee bent. 😉
Vind het gek dat het afgelopen is want me moeder heeft geen SMS gehad
Reputatie 4
Hoi Inpothet,

Welkom op het forum!

De actie is nog niet afgelopen, op 17 juli zal de laatste ronde worden verstuurd. Dus dan zal jouw moeder nog een sms'je van ons krijgen. Gebeurt dat nou niet? Laat het dan even weten, dan kunnen wij altijd met jouw moeder meekijken. Dat is geen enkel probleem! Voor meer informatie over deze actie kan je kijken in ons speciale topic.

Als je meer vragen hebt, laat het ons weten! 😃

Reageer