Beantwoord

Audio/video ingang

  • 23 June 2019
  • 4 reacties
  • 1616 Bekeken

Goede middag,
Sinds een maand tv en internet abonnement. De tv ontvanger Animo 610X heeft alleen een audio video uitgang. Hierdoor kan ik mijn Yamaha tuner versterker niet aansluiten. Bij de vorige provider Telfort zat alles er op en er aan. Aansluiten was geen enkel probleem.
Nu moet ik hemel en aarde bewerken om de installatie werkend te krijgen, zonder resultaat. Iedereen (zoals Correct, BCC, Mediamarkt etc.) verteld mij dat deze Animo een verouderd model is. Er zou tenminste een optische en/of een digitale coax kabel aansluiting moeten zitten.
Ik ben nu een maand verder en nog geen meter opgeschoten.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 27 June 2019, 15:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hi @interieurrrrr, ik kijk graag met je mee! Het is niet de bedoeling dat je hier zolang mee bezig bent. Je geeft aan dat jij de Amino hebt, maar klopt dit wel? Je benoemt namelijk ''Animo 610X'', maar onze nieuwe TV Box heet Entone Aria 610. Ik vermoed dat je het over deze TV Box hebt! De oudere Amino's leveren wij namelijk niet meer. De audio uitgang voor deze box Aria 610 is een mini-jack. Om de audio van de Aria via een audioversterker of sound system te horen, kun je die met een jack tulp kabel met elkaar verbinden. Deze kabel is niet standaard meegeleverd, maar is wel verkrijgbaar bij een computer- of audiospeciaalzaak!
Reputatie 1

Ik heb sinds een week tmobile thuis en heb een Animo 610x ontvangen met een afstandsbediening met magenta knop.

 

En nu? Beetje raar als ik een oude tv box heb ontvangen die jullie niet meer leveren.

 

Mijn probleem is dat ik mijn tv box in een kast wil zetten en net een IR extender heb gekocht die dus niet op de av ingang past. Het is inderdaad een av aansluiting en geen ir.

 

mijn Appletv kan ik gewoon bedienen met de Apple remote terwijl de Apple tv in de kast staat. Waarom de tv box niet.

 

Reputatie 7

Hey @Mmolenaar,

De Amino 610 heeft geen AV/Tulp-uitgang, enkel een Mini-jack. Je zou eventueel je TV Box tegen een meerprijs van € 5,- kunnen omwisselen voor een Entone Amulet 515. Deze box heeft zowel een optische als Tulp-uitgang. Bovendien kun je er ook mee opnemen. :wink:

Reputatie 1

Tja, dan wordt het wel erg duur. 15 per maand is prima. Liefst heb ik helemaal geen tv box. Tv anywhere via de Apple Tv kan ook, maar het directe tv gevoel van tv aanzetten en tv kijken werkt toch het best met de animo. Weg in het kastje zou ideaal zijn. Kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. 

 

Reageer