Beantwoord

Backup terugzetten LG G5

• 29 juni 2016
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Ik wil graag de back-up die ik nog heb van mijn samsung s4 mini overzetten naar mijn nieuwe gsm een LG G5. Weet iemand hoe ik dit kan doen.:?
icon

Beste antwoord door Sam- 30 juni 2016, 12:51

Hi Adriatica,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

We helpen je graag verder. Goed dat je dit dus bij ons navraagt. Heb je de instructies op onze toestelhulp pagina toevallig al gevolgd? Hier staat namelijk precies uitgelegd hoe je een back-up kan terugzetten op je LG G5.

Laat ons weten of het is gelukt met behulp van de bovenstaande instructies.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Adriatica,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

We helpen je graag verder. Goed dat je dit dus bij ons navraagt. Heb je de instructies op onze toestelhulp pagina toevallig al gevolgd? Hier staat namelijk precies uitgelegd hoe je een back-up kan terugzetten op je LG G5.

Laat ons weten of het is gelukt met behulp van de bovenstaande instructies.
Dit geld alleen van lg naar lg. Dat weet ik hoe ik dat moet doen. Mijn struikelblok is net van samsung naar lg overzetten. Mijn backup staat in samsung switch en dat matched niet met lg. Heeft iemand daar een idee over hoe ik dat voor elkaar krijg.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Adriatica,

Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de alternatieven zijn.

Na even gezocht te hebben ben ik deze pagina tegengekomen. Hierop staan een paar manieren om je data van je Samsung over te zetten naar je LG G5. Zou je hier een kijkje naar willen nemen? Heb je de Samsung trouwens nog wel?

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Reageer