Beantwoord

Batterij samsung galaxy s3

  • 12 december 2012
  • 159 reacties
  • 29535 Bekeken


Toon eerste reactie

159 reacties

@WillemE ik heb nog steeds mijn simkaartje niet ontvangen . Die twee werkdagen zijn allang voorbij.hoop niet dat er weer wat fout is gegaan bij de post.mvg bianca Smits.
@Biancasmits

Er is inderdaad iets misgegaan want ik zie wel een notitie van Willem dat hij hem op heeft gestuurd maar het systeem heeft hem niet verzonden. Ik heb het nogmaals op een andere manier gedaan. Nu kun je alsnog rekening houden met 2 dagen. 🙂 Excuses voor het ongemak!
@Bram.thnx voor de reactie.ik heb inmiddels mijn simkaartje binnen. Mvg Bianca
Hallo ik heb een S3 bijna twee jaar(nog binnen de garantie) nu werd mijn telefoon zo heet een aantal weken geleden dat ik hem niet meer vast kon houden tijdens een gesprek ik heb hem toen te snel op het asfalt neer gelegd en is het beeldscherm gebarst ik denk dat deze telefoon zou kunnen ontploffen of vlam zou kunnen vatten nu is mij in de shop gezegd dat omdat er een barst in het scherm zit alle garantie is vervallen wat moet ik nu doen?
@erobrien 1976

Jeetje dat is heftig. 😞 Het klopt inderdaad dat zodra je telefoon val-, stoot-, druk of vocht schade heeft de reparatie niet binnen de garantie kan vallen. Je kan je telefoon ter reparatie opsturen en kijken welk bericht je van het reparatie centrum terug krijgt. Indien je moet betalen voor de reparatie ontvang je eerst een bericht vanuit het reparatiecentrum. Je kan er op dat moment zelf voor kiezen of je hier wel of niet mee akkoord gaat.
Ik heb een samsung S 3 mini gekocht in mei 2013.
Hij deed het super goed...batterij ook geen problemen tot een paar weken terug.
Tot dat hij van de een op andere dag sneller leeg ging en zomaar wel eens uitviel. Sinds een week krijg ik hem niet meer aan zonder oplader ook al is de batterij vol is en kan ik hem niet meer gebruiken zonder oplader want blijft maar uitvallen.
Als ik hem zonder oplader probeer aan te doen komt hij niet verder als het samsung logo en blijft maar aan en uit schakelen ik moet de batterij eruit halen om dit te laten stoppen.
Kan dit aan de batterij liggen? De batterij ziet er verder normaal uit, niet op gezwollen ofzo...
Valt dit in de garantie?
Ik heb een samsung S 3 mini gekocht in mei 2013.
Hij deed het super goed...batterij ook geen problemen tot een paar weken terug.
Tot dat hij van de een op andere dag sneller leeg ging en zomaar wel eens uitviel. Sinds een week krijg ik hem niet meer aan zonder oplader ook al is de batterij vol is en kan ik hem niet meer gebruiken zonder oplader want blijft maar uitvallen.
Als ik hem zonder oplader probeer aan te doen komt hij niet verder als het samsung logo en blijft maar aan en uit schakelen ik moet de batterij eruit halen om dit te laten stoppen.
Kan dit aan de batterij liggen? De batterij ziet er verder normaal uit, niet op gezwollen ofzo...
Valt dit in de garantie?
Hallo, ik heb een samsung Galaxy S3 bij mijn abbonoment gekregen en ik heb daar een vraag over. Na een jaar ging de levensduur van de accu sterk achteruit en na amper gebruik was de accu al binnen 14 uur leeg. Nu hoorde ik pas van mijn oom dat samsung heel veel telefoons geleverd heeft met slechte accu's en dat daar een recall voor is geweest. Het type accu is toen van de markt gehaald en vervangen door een goed type. Als dit zo is dan wil ik graag weten waarom ik daar geen bericht van heb gehad. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een maatschappij die ook telefoons levert hun klanten in het ongewis laten over de slechte kwaliteit van de accu's en daar ook niets aan doen. Ik heb het namelijk erg naar mijn zin bij jullie en zou het ook jammer vinden om weer op zoek te gaan naar een betrouwbare provider met telefoons van goede kwaliteit.
Hieronder de gegevens van de accu,

EB-L1G6LLU 2100 mAh
SN: BD1D326TS/2-B
2013.03.26

Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Jordie van steenbergen
Reputatie 7
Badge +9
@1010101

Het klopt dat Samsung een tijdje problemen had met bepaalde batterijen, en dat al deze batterijen gratis direct worden omgeruild. Daar zijn meerdere nieuwsberichten over geweest.

Dat betrof de Samsung Galaxy S4 i9500 en i9505.

Niet de Galaxy S3 i9300 en i9305. Met de batterij van de S3 was niets aan de hand.

Een Lithium-Ion batterij gaat ongeveer 300-500 laadcyclussen mee. De levensduur van de batterij is dus afhankelijk van hoe vaak je deze oplaad; maar ook van de condities waar de batterij aan wordt blootgesteld. Hitte en kou verkorten de levensduur van een batterij.

Je hebt 6 maanden garantie op de batterij. Daarna kun je zelf een nieuwe batterij aanschaffen.

Knaldeals vraagt €13,95 voor een nieuwe batterij. https://www.knaldeals.com/producten/accus/samsung-accu-eb-l1g6llu-1010245

Reageer