Beantwoord

Blackberry 9700 en Enterprise Activering

• 22 december 2016
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Ik heb een blackberry 9700, wilde vragen kan je daarop nog bbm gebruiken? zo ja, heb je daar een speciale abbo voor nodig. En wilde mijn email aanmelden, maar hij geeft aan dat ie Enterprise activering nodig heeft ofzo?
Kan dat weggehaald worden?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sam- 23 december 2016, 11:36

Hoi YaminaE,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom!

Een terechte vraag. Om kort antwoord te geven op je vraag: ja. Je kan diensten als BlackBerry Messenger gebruiken. Om toegang te krijgen tot deze dienst zal je wel een BlackBerry bundel moeten activeren. Dit kan je zelf doen via My T-Mobile. Ik denk dat de afbeelding hieronder wel duidelijk genoeg is. ;)

Laat je ons weten of het is gelukt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi YaminaE,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom!

Een terechte vraag. Om kort antwoord te geven op je vraag: ja. Je kan diensten als BlackBerry Messenger gebruiken. Om toegang te krijgen tot deze dienst zal je wel een BlackBerry bundel moeten activeren. Dit kan je zelf doen via My T-Mobile. Ik denk dat de afbeelding hieronder wel duidelijk genoeg is. ;)

Laat je ons weten of het is gelukt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer