Vraag

Computer accepteert wachtwoord Huawei E5577C niet

• 6 september 2016
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

heb wifi E5577 gekocht, echter het wachtwoord wordt niet door mijn PC geaccepteerd

3 reacties

Sorry, maar ik verwacht wel van T-Mobile een antwoord
Ok, dan helpen we je niet... Moderators pakken het topic met 24 to 48 uur op, dus ik zou je willen vragen om daar wel geduld voor te hebben.

En als ik dan toch ga vragen, vindt je het niet erg dat we vragen aan jou stellen? Waarom moet T-Mobile jou van een antwoord voorzien en mogen wij dit niet? Is alles geactiveerd en heb je de juiste instellingen gevonden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bakkerd,

Allereerst welkom op het forum!

Het is natuurlijk wel zo handig als jouw pc het wachtwoord accepteert! Zoals Poco-Loco al aangaf proberen we binnen 24 uur antwoord te geven op jouw vraag. Het is in principe een forum waarbij klanten elkaar helpen. Maar ik wil je natuurlijk graag verder helpen.

Kun je eens de stappen op deze pagina doorlopen? Heb je het wachtwoord achter 'WIFI KEY' of 'Password' gebruikt? Er zijn twee soorten wachtwoorden, mogelijk heb je de verkeerde ingevuld. Mocht het met deze stappen nog niet lukken, kun je dan aangeven wat voor melding je krijgt en welk soort wachtwoord je probeert in te vullen?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer