Sticky Beantwoord

Contacten kopiëren SIM naar tablet of omgekeerd op je Samsung Galaxy Tab (Android)

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14445 reacties
Hoe kan ik contacten kopiëren van mijn simkaart naar mijn tablet of van tablet naar mijn simkaart?
icon

Beste antwoord door David 8 juni 2016, 15:57

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je overgaat naar een nieuwe tablet. Het is dan raadzaam om je contacten op te slaan en te kopiëren, scheelt je een hoop werk, want je hoeft niet alles handmatig over te zetten! 😉 Hier vind je een handleiding om je contacten over te zetten van je simkaart naar je tablet of vice versa.

Gegevens overzetten van simkaart naar je Samsung Galaxy Tab A of omgekeerd

1 ► Ga op het startscherm naar Apps

2 ► Contacten

3 ► MEER

4 ► Instellingen

5 ► Contacten importeren/exporteren

6 ► IMPORTEREN
6a► Wil je gegevens kopiëren van je tablet naar simkaart, kies dan voor EXPORTEREN

7 ► SIM-kaart. Als je gegevens wilt exporteren komt er een melding in beeld, selecteer hier EXPORTEREN

8 ► Selecteer hier de contacten die je over wilt zetten of selecteer linksboven Alles

9 ► Klik nu op Gereed. Je gewenste contacten zijn nu overgezet op je tablet en te vinden in je adresboek.

Heb je vragen over het overzetten van contactgegevens? Laat het hieronder in een reactie weten! :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je overgaat naar een nieuwe tablet. Het is dan raadzaam om je contacten op te slaan en te kopiëren, scheelt je een hoop werk, want je hoeft niet alles handmatig over te zetten! 😉 Hier vind je een handleiding om je contacten over te zetten van je simkaart naar je tablet of vice versa.

Gegevens overzetten van simkaart naar je Samsung Galaxy Tab A of omgekeerd

1 ► Ga op het startscherm naar Apps

2 ► Contacten

3 ► MEER

4 ► Instellingen

5 ► Contacten importeren/exporteren

6 ► IMPORTEREN
6a► Wil je gegevens kopiëren van je tablet naar simkaart, kies dan voor EXPORTEREN

7 ► SIM-kaart. Als je gegevens wilt exporteren komt er een melding in beeld, selecteer hier EXPORTEREN

8 ► Selecteer hier de contacten die je over wilt zetten of selecteer linksboven Alles

9 ► Klik nu op Gereed. Je gewenste contacten zijn nu overgezet op je tablet en te vinden in je adresboek.

Heb je vragen over het overzetten van contactgegevens? Laat het hieronder in een reactie weten! :)

Reageer