Beantwoord

dezelfde service bij t-mobile ?

• 21 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 409 Bekeken

Stel ik verleng via belsimpel bij T-mobile , en mn telefoon gaat stuk in de garantie periode, kan ik dan de telefoon bij een tmobileshop inleveren voor onderzoek/service ? aangezien er maar 1 belsimpel shop is en meerdere tmobile shops ? 

je gaat er niet van uit dat ze stuk gaan, maar heb het meerdere keren meegemaakt helaas dat ik service nodig had. dan is het toch wel fijn om service te krijgen.

Met Vriendelijke groet Jeroen uit Heemskerk

icon

Beste antwoord door eric 21 augustus 2020, 08:12

Nee, Belsimpel/retailers kopen hun toestellen zelf in, soms ook uit het buitenland. Zo kunnen ze vaak net een paar euro goedkoper zijn dan de operators die alleen bij de fabrikanten rechtstreeks in Nederland inkopen.

Voor alle vragen over levering, service en garantie van het toestel met je dan ook bij deze verkopende partij zijn. Meestal handelen die reparaties af per post 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Nee, Belsimpel/retailers kopen hun toestellen zelf in, soms ook uit het buitenland. Zo kunnen ze vaak net een paar euro goedkoper zijn dan de operators die alleen bij de fabrikanten rechtstreeks in Nederland inkopen.

Voor alle vragen over levering, service en garantie van het toestel met je dan ook bij deze verkopende partij zijn. Meestal handelen die reparaties af per post 

Reageer