Sticky Beantwoord

Een back-up maken of terugzetten op je Samsung Galaxy Tab (Android)

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 13867 reacties
Hoe maak ik een back-up aan of zet ik deze terug op mijn Samsung Galaxy Tab A?
icon

Beste antwoord door David 19 mei 2016, 14:04

Het is zeer aan te raden om regelmatig een back-up van je gegevens te maken. Mocht je tablet onverhoopt dan eens kapot gaan, gestolen of kwijtgeraakt worden, dan heb je jouw gegevens in ieder geval achter de hand. Een back-up is ook handig als je switcht van tablet of een fabrieksreset uitvoert. Een hoop voordelen dus om dit goed en regelmatig uit te voeren! 🙂

Sluit je tablet met de geleverde USB-kabel aan op jouw computer en kies één onderstaande mogelijkheden om een back-up aan te maken.

Samsung-account gebruiken om een back-up aan te maken of te herstellen

1 ► Instellingen

2 ► Back-up maken en terugzetten

3 ► Back-up maken van mijn gegevens

4 ► Selecteer nu de gegevens waar je een back-up van wilt maken

5 ► Nu back-up maken

6 ► Als je wilt dat jouw tablet automatisch van tijd tot tijd een back-up maakt, schakel dan Automatische back-up in.

7 ► Indien je gegevens wilt herstellen, klik je op Herstel. De huidige gegevens worden dan vervangen door de geselecteerde items.

Google-account gebruiken

1 ► Selecteer in je menu Instellingen

3 ► Klik op de switch Back-up mijn gegevens om deze in te schakelen

4 ► Back-up van account en selecteer het account dat je voor de back-up wilt gebruiken

5 ► Wil je gegevens herstellen? Schakel dan de switch Automatisch herstellen in. Wanneer de apps dan opnieuw geïnstalleerd worden, worden de instellingen en gegevens waar een back-up van is gemaakt, hersteld.

Heb je een vraag of opmerking? Laat hieronder dan gerust een bericht achter!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Het is zeer aan te raden om regelmatig een back-up van je gegevens te maken. Mocht je tablet onverhoopt dan eens kapot gaan, gestolen of kwijtgeraakt worden, dan heb je jouw gegevens in ieder geval achter de hand. Een back-up is ook handig als je switcht van tablet of een fabrieksreset uitvoert. Een hoop voordelen dus om dit goed en regelmatig uit te voeren! 🙂

Sluit je tablet met de geleverde USB-kabel aan op jouw computer en kies één onderstaande mogelijkheden om een back-up aan te maken.

Samsung-account gebruiken om een back-up aan te maken of te herstellen

1 ► Instellingen

3 ► Back-up maken van mijn gegevens

4 ► Selecteer nu de gegevens waar je een back-up van wilt maken

5 ► Nu back-up maken

6 ► Als je wilt dat jouw tablet automatisch van tijd tot tijd een back-up maakt, schakel dan Automatische back-up in.

7 ► Indien je gegevens wilt herstellen, klik je op Herstel. De huidige gegevens worden dan vervangen door de geselecteerde items.

Google-account gebruiken

1 ► Selecteer in je menu Instellingen

3 ► Klik op de switch Back-up mijn gegevens om deze in te schakelen

4 ► Back-up van account en selecteer het account dat je voor de back-up wilt gebruiken

5 ► Wil je gegevens herstellen? Schakel dan de switch Automatisch herstellen in. Wanneer de apps dan opnieuw geïnstalleerd worden, worden de instellingen en gegevens waar een back-up van is gemaakt, hersteld.

Heb je een vraag of opmerking? Laat hieronder dan gerust een bericht achter!

Reageer