Sticky Beantwoord

Een back-up maken of terugzetten van de gegevens op je Blackberry

• 18 december 2015
  • 1 reactie
  • 1801 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud-medewerker
  • 4703 reacties
Hoe maak ik een back-up van mijn gegevens en hoe plaats ik een back-up terug op mijn Blackberry?
icon

Beste antwoord door Sam- 18 december 2015, 09:59

Het is verstandig om regelmatig je een volledige back-up te maken van al je gegevens. Hiermee voorkom je dat je bij het verliezen van je telefoon of bij een defect je al je gegevens kwijt bent. Een back-up kan je later namelijk ook op een ander toestel terugzetten.

Om een back-up te kunnen maken van je gegevens heb je BlackBerry Desktop Manager nodig.

Als je de BlackBerry Desktop Manager hebt gedownload en geïnstalleerd, dan kan je de onderstaande stappen volgen:

1 ► Open de BlackBerry Desktop Manager op je computer of laptop

2 ► Klik op 'Back-up maken en terugzetten'

3 ► Klik op 'Back-up'

4 ► Kies de locatie waar de gegevens van de back-up opgeslagen moeten worden en kies voor 'Opslaan'

De back-up wordt nu aangemaakt. Dit kan enkele minuten duren, afhankelijk van de hoeveelheid gegevens.

Je krijgt nu een melding te zien dat je back-up bestand is aangemaakt.

5 ► Klik op 'Ok'

Om een back-up terug te plaatsen volg je de bovenstaande stappen, maar kies je bij stap 3 voor 'Terugzetten'

Heb je vragen of opmerkingen over deze instructies? Laat het ons dan weten in het BlackBerry instellingen topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Het is verstandig om regelmatig je een volledige back-up te maken van al je gegevens. Hiermee voorkom je dat je bij het verliezen van je telefoon of bij een defect je al je gegevens kwijt bent. Een back-up kan je later namelijk ook op een ander toestel terugzetten.

Om een back-up te kunnen maken van je gegevens heb je BlackBerry Desktop Manager nodig.

Als je de BlackBerry Desktop Manager hebt gedownload en geïnstalleerd, dan kan je de onderstaande stappen volgen:

1 ► Open de BlackBerry Desktop Manager op je computer of laptop

2 ► Klik op 'Back-up maken en terugzetten'

3 ► Klik op 'Back-up'

4 ► Kies de locatie waar de gegevens van de back-up opgeslagen moeten worden en kies voor 'Opslaan'

De back-up wordt nu aangemaakt. Dit kan enkele minuten duren, afhankelijk van de hoeveelheid gegevens.

Je krijgt nu een melding te zien dat je back-up bestand is aangemaakt.

5 ► Klik op 'Ok'

Om een back-up terug te plaatsen volg je de bovenstaande stappen, maar kies je bij stap 3 voor 'Terugzetten'

Heb je vragen of opmerkingen over deze instructies? Laat het ons dan weten in het BlackBerry instellingen topic.