Beantwoord

Ervaringen met de LG G2

• 3 november 2013
  • 9 reacties
  • 1041 Bekeken

Hoi
Ik lees allemaal goede ervaringen van mensen met een LG G2 zijn er hier mensen die ook al mindere ervaringen hebben met een LG G2?
icon

Beste antwoord door Chris076 26 november 2013, 10:39

@iedereen

Ook ik heb een G2 🙂 Goede telefoon met een geweldige accuduur (wat bij andere smartphones wel eens te wensen over laat)
Scherm is groot, maar door de verwerking ervan valt de afmeting van het toestel wel mee.
Ook is het een snel toestel.
Enige nadeel dat ik kan vinden is het ontbreken van een (micro)sd slot.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
@mjve72

Ben inderdaad ook wel benieuwd. Hoor alleen maar positieve verhalen!

Heb jij het toestel zelf in bezit? Of twijfel je nog om dit toestel te gaan nemen? Welke positieve punten spreken jou aan?
Ik gebruik de LG G2 nu ongeveer een maand en heb hem zelfs gepreorderd. Ik moet eerlijk zeggen hij bevalt mij prima met originele quick Window case waardoor de telefoon ook aangaat als je hem open doet. Het scherm is super evenals de accu! Als ik de knock on functie gebruik vind ik deze geweldig (ik wil hem zelfs op andere telefoons daarmee aandoen, maar daar zit hij dan niet op en mis ik de functie). Deze mobiel is zeker zijn geld waard en ik vind dat LG de goede richting opgaat.
Reputatie 5
Ha @René368 wat leuk om te lezen! Ik heb goede verhalen gehoord over de accu inderdaad. Hoelang doe jij ongeveer met een volle batterij? Een collega van ons heeft de 88 uur gehaald met de G2! 😃
zo! dat is lang! mijn langste is 45 uur dus de helft van uw collega en dat is met aftoe eens een spelletje tussendoor:)
ik vind het vooral mooi dat ze zo'n groot scherm in die kleine behuizing hebben weten te krijgen.
ik weet zeker dat ik nog veel plezier van mijn lg g2 ga beleven en ben wel benieuwd wat lg hun volgende
high-end toestel wordt, want naar mijn mening zijn ze op de goede weg🆒
Reputatie 6
@iedereen

Ook ik heb een G2 🙂 Goede telefoon met een geweldige accuduur (wat bij andere smartphones wel eens te wensen over laat)
Scherm is groot, maar door de verwerking ervan valt de afmeting van het toestel wel mee.
@ mjve72

Ik zie dat je jouw contract inmiddels hebt verlengd met de LG G2! 😉 Hoe bevalt het toestel? Ik ben erg benieuwd!
Reputatie 4
@iedereen

zelfde met de optimus G, denk beetje elke lijn met de G erin. accuduur is altijd vrij goed, op normale werkdagen kan ik er zelfs net 3 dagen uithalen. SD heb ik ook niet, maar om nou te zeggen sat ik het mis... en kheb de t-mobile cloud dus tja. 😛
Ik heb nu sinds 2 maanden de LG G2 en heb sinds het begin al problemen. De telefoon herstart zichzelf minstens 10 keer per dag of viel soms helemaal uit tot wel 3 uur. Vandaag is hij er om 8 uur vanmorgen mee gestopt en heb hem vanmiddag afgeleverd bij de winkel ter reparatie. Mijn ervaring is dus niet zo positief helaas. 
Reputatie 6
Badge +16
@susanvdstel

Welkom op het forum!

Wat balen zeg! Laten we hopen dat je jouw toestel zo snel mogelijk gerepareerd terugkrijgt, zodat je hier gelijk weer gebruik van kan maken. 😉

Reageer