Beantwoord

[FAQ] Geen internet, onjuist verbindingsprofiel - Huawei B618s 4GvT


  • T-Mobile Expert
  • 7 reacties
Ik kan niet internetten. De verbindingspagina geeft wel T-Mobile netwerk weer, maar geeft aan "niet verbonden", wat moet ik nu?
icon

Beste antwoord door TomV 27 februari 2018, 13:10

Als je geen verbinding kan krijgen met het internet ondanks dat de verbinding pagina bereik van het T-Mobile netwerk weergeeft, volg dan de onderstaande stappen.

1 ► Verbind de 4G voor Thuis router met de meegeleverde UTP kabel, of via WiFi, met een computer of Laptop.

2 ► Als dit gelukt is opent automatisch de modem pagina van de 4G voor Thuis router.

3 ► Kijk in de modem pagina of de knop met het pijltje omhoog en omlaag ingedrukt is, hij wordt dan groen. Controleer nu of je internet hebt. Lukt dit niet ga dan verder met stap 4.

4 ► Ga in de modem pagina naar het tabblad 'Instellingen' en voer je Device Password in (deze staat op de sticker onder op je 4G voor Thuis router).

5 ► Kies nu in de linker kolom voor "Inbellen" en dan voor "Profielbeheer".

6 ► Je ziet nu in het midden van je scherm de opties die je kan aanpassen in het menu "Profielbeheer". Zoals geïllustreerd in de onderstaande afbeelding:



7 ► Selecteer bij de dropdown "Profielnaam" het juiste profiel voor je abonnement:
Heb je een 4G voor Thuis abonnement selecteer dan het profiel "T-Mobile 4G voor thuis".
Heb je een ander T-Mobile abonnement selecteer dan het profiel "T-Mobile Internet".

Druk na het selecteren van het juiste profiel op de knop "Pas toe".

8 ► Als dit gelukt is dan kan je teruggaan naar de knop Start (linksboven). Controleer of je nu wel verbinding kan maken. Als dit is gelukt dan kan je weer internetten. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Als je geen verbinding kan krijgen met het internet ondanks dat de verbinding pagina bereik van het T-Mobile netwerk weergeeft, volg dan de onderstaande stappen.

1 ► Verbind de 4G voor Thuis router met de meegeleverde UTP kabel, of via WiFi, met een computer of Laptop.

2 ► Als dit gelukt is opent automatisch de modem pagina van de 4G voor Thuis router.

3 ► Kijk in de modem pagina of de knop met het pijltje omhoog en omlaag ingedrukt is, hij wordt dan groen. Controleer nu of je internet hebt. Lukt dit niet ga dan verder met stap 4.

4 ► Ga in de modem pagina naar het tabblad 'Instellingen' en voer je Device Password in (deze staat op de sticker onder op je 4G voor Thuis router).

5 ► Kies nu in de linker kolom voor "Inbellen" en dan voor "Profielbeheer".

6 ► Je ziet nu in het midden van je scherm de opties die je kan aanpassen in het menu "Profielbeheer". Zoals geïllustreerd in de onderstaande afbeelding:



7 ► Selecteer bij de dropdown "Profielnaam" het juiste profiel voor je abonnement:
Heb je een 4G voor Thuis abonnement selecteer dan het profiel "T-Mobile 4G voor thuis".
Heb je een ander T-Mobile abonnement selecteer dan het profiel "T-Mobile Internet".

Druk na het selecteren van het juiste profiel op de knop "Pas toe".

8 ► Als dit gelukt is dan kan je teruggaan naar de knop Start (linksboven). Controleer of je nu wel verbinding kan maken. Als dit is gelukt dan kan je weer internetten. 🙂

Reageer