Vraag

Galaxy s20plus op aux

• 17 april 2020
  • 5 reacties
  • 1790 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb hiervoor mijn Samsung Galaxy S9plus altijd in de auto aangesloten met een jackplug 3.5 mm naar aux. Hierdoor kon ik mijn Spotify aanzetten in de auto. Heerlijk.

Met het verdwijnen van de jackplug aansluiting op de S20plus, kocht ik een kabeltje die van USB-c naar Jackplug ging. 
Deze USB-kabel wordt echter door het toestel niet herkend.
Kan dit te maken hebben met een instelling op de telefoon? Ik hoor graag of dit op te lossen is!

Alvast bedankt!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo 

Alles zou gewoon prima moeten werken, kan je eens oordopjes op de jack plug aansluiten?

Hoi Waqqas,

Bedankt voor je reactie.

Het is niet mogelijk om oordopjes aan te sluiten op die plug, het is een mannetje zeg maar. Die ging normaal gesproken in mijn telefoon, waar de oordopjes ingeplugd moesten worden.

Nu werken de oordopjes van de Samsung wel gewoon. Ik kan er muziek door horen en handsfree bellen.
Wanneer ik echter de plug van de USB-kabel inplug, krijg ik de melding.
Ik stuur de link mee van de kabel die ik heb gehaald: https://www.mobilesupplies.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/u/s/usb-c-naar-audio-jack-3-5mm-usb-c-female-1.jpg

Wederom bedankt!

Reputatie 7
Badge +18

Dan zou er misschien een defect aan de plug kunnen zijn wellicht heb je nog een andere workaround om oordopjes te testen met de S20 plus.

Het is een twee in 1, doet opladen het wel?

Hoi Waqqas,

Het gaat niet echt om het testen van oordopjes. Ik zou graag Spotify in de auto willen luisteren, door de Samsung S20plus aan te sluiten op het AUX kanaal van mijn radio.

Of ik zou graag willen weten of er instellingen mogelijk zijn die een onbekend USB-apparaat kunnen goedkeuren op de telefoon.

Reputatie 7
Badge +18

Als je enkel Spotify wilt luisteren dan kun je misschien ook via Bluetooth je S20 verbinden.

Je hebt dan misschien wel zo een bleutooth apparaat nodig die de radio en S20 verbindt.

Reageer