Galaxy S3 I9300 Android 4 APN instellingen

  • 10 juni 2012
  • 54 reacties
  • 18292 Bekeken


Toon eerste reactie

54 reacties

Ik heb hetzelfde probleem als ieder voorgaande op dit topic. Ik heb een * neergezet ipv internet. Mijn simkaart heeft als nummer 893116112. Kunnen jullie hier iets aan doen? Ook bij mij heeft het verser niets met netwerk te maken :)

Heel erg bedankt.!
Reputatie 7
@sandergr
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je internetinstellingen hersteld, hierna kun je nog een keer de internetinstellingen op je toestel handmatig instellen. Wil je laten weten of het nu weer werkt?

@leonie-ke
Voor zover ik kan zien staan al jouw instellingen goed. Ik wil je vragen om het stappenplan om internet handmatig in te stellen van T-Mobile Toestelhulp te volgen. Hier staan de juiste instellingen. Wil je laten weten of het is gelukt?

P.S. Ik heb je andere bericht verwijderd omdat hier dezelfde vraag in staat. Om het Forum overzichtelijk te houden graag maar één keer dezelfde vraag stellen. Bedankt alvast! 🙂
@https://%22https://forum.t-mobile.nl/members/sandergr-258642/%22
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je internetinstellingen hersteld, hierna kun je nog een keer de internetinstellingen op je toestel https://%22http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/i9300-galaxy-s-iii/internet/handmatig-instellen%22 Wil je laten weten of het nu weer werkt?


Ik heb nu mobiel internet dus dat is mooi, maar het rare is dat ik de eerste paar keer nadat ik je bericht had gezien en de instellingen opnieuw handmatig had ingesteld nog geen verbinding kreeg. Dit lukt (ogenschijnlijk) pas nadat ik bij het veld "type toegangspunt" niks had ingevuld. Bij de handmatige instellingen pagina van jullie staat hier dat je internet moet invullen. Als je dat doet krijg je dus geen G symbool in je notificatie balk bovenin. Als je dit leeg laat kreeg ik in ieder geval wel verbinding. Wellicht is e.e.a. een combinatie van factoren, maar ik vond het toch waard om te vermelden aangezien dit bij de doorslaggevende factor leek te zijn. Wellicht moet dit nog geupdate worden in jullie handmatige stappenplan voor de s3/andere telefoons? Ik denk dat android door de waarde "internet" in dat veld toch de link niet legt voor het gebruik van mobiele gegevens terwijl als dit leeg is hij het toegangspunt als default probeer te gebruiken?
@sandergr ik had precies hetzelfde probleem. Alles handmatige instelling erin gezet, niets werkt. Toen zag ik jouw tip en tot mijn verbazing heb ik na het weghalen van internet bij toegangspunt ineens wel mobiel internet. Groetjes Michelle
Ik had ook deze problemen met mobiel internet op mijn S3.

Ik heb net als  Sandergr en Michelle109  het type toegangspunt leeggelaten bij de instellingen.
En ja hoor mobiel internet deed het weer.

Bedankt
Reputatie 7
@sandergr
Sorry voor de late reactie! Heel erg bedankt voor deze tip en Michelle109 en alex443 ook bedankt voor de feedback! 🙂 Ik heb dit meteen doorgestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Ik zal jullie op de hoogte houden als het is aangepast.
Ik heb ook het zelfde probleem als de rest. Zou je mij aub kunnen helpen?


mvgr,
Hallo Michel_01,

Ik heb alles geprobeerd. Ik heb het handmatig ingesteld niks werkt.
Sim kaart bekeken 893116112 dit staat erop moet juist zijn.
t-mobile bussum geweest die vonden het geweldig om zoon toestel eens vast te houden maar wisten er geen raad mee.
Klantenservice gebeld en konden mij verder ook niet helpen.

mvgr,
sandergr,

Bedankt man jouw tip heeft me geholpen internet doet het nu bij mij ook!!

mvgr,
Ook bij mij lijkt mobiel internet niet te werken.
Ik heb een Galaxy S3 en heb via deze link https://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/i9300-galaxy-s-iii/internet/handmatig-instellen alles ingesteld zoals wordt uitgelegd.
De telefoon inmiddels uit- en weer aangezet (ook batterij verwijderd) maar er verschijnt geen G of 3G in beeld. Pakketgegevens gebruiken is ingeschakeld.

Wat kan ik nog meer doen of zit er ook op mijn account iets niet goed ingesteld?
Ook bij mij lijkt mobiel internet niet te werken.
Ik heb een Galaxy S3 en heb via deze link https://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/i9300-galaxy-s-iii/internet/handmatig-instellen alles ingesteld zoals wordt uitgelegd.
De telefoon inmiddels uit- en weer aangezet (ook batterij verwijderd) maar er verschijnt geen G of 3G in beeld. Pakketgegevens gebruiken is ingeschakeld.

Wat kan ik nog meer doen of zit er ook op mijn account iets niet goed ingesteld?


Ik was een beetje voorbarig en had niet ver genoeg gelezen. Ook bij mij heeft het geholpen het type toegangspunt leeg te maken.
Internet instellingen voor Samsung Galaxy S3
Voor Orange Simkaarten !! 

Naam: Internet access
APN: internet
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 20 ---> voor orange simkaarten 
Verificatietype: Niet ingesteld
Type toegangspunt: default, hipri

opslaan en opnieuw starten, Hij doet het weer!

Ik heb het aangeboden oplossing van T-Mobile tig keer geprobeerd maar het hilp NIET.. 
Met deze instellingen hij doet het gewoon. Ik hoop T-Mobile dit op neemt in zijn services..



Gr,
Karslan
Goede avond,

Ook ik zit met dit probleem opgescheept.

Afgelopen donderdag mocht ik een nieuw toestel kiezen omdat over 3 maanden mijn 1e contract afgelopen is.  Ik ben van een blackberry overgestapt naar een Samsung Galaxy S3. Nu had ik Blackberry internet gekoppeld aan dit abonnement maar heb dit vanmiddag over laten zetten naar een normale internet bundel via de klantenservice. Nu zeiden ze aan de telefoon dat ik mijn instellingen moest nakijken en dat mijn internet vervolgens naar behoren zou moeten werken. Alle opties en mogelijkheden van andere klanten die hier gepost hebben, heb ik geprobeerd maar niks werkt helaas.

Mijn instellingen staan vervolgens op:

Naam:                     T-Mobile Internet
APN:                         internet
Proxy:                       Niet ingesteld
Poort:                       Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord:          Niet ingesteld
Server:                     Niet ingesteld
MMSC:                     Niet ingesteld
MMS Poort:             Niet ingesteld
MCC:                       204
MNC:                       16
Verificatietype:        PAP
Type toeganspunt: Niet ingesteld
APN-Protocol:         IPv4
APN in/uitschakelen: APN Ingeschakeld
Drager:                    Niet gespecificeerd

Weet iemand een oplossing voor mijn probleem ?

Met vriendelijke groet,

Melvin
Het probleem is inmiddels opgelost, ze hebben me bij de T-mobile shop verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Melvin
Hallo,

Ik heb het hele forum door gelezen maar nog steeds geen oplossing.
Ik heb geprobeerd mijn internet handmatig in te stellen en ik kan alles wel uitvoeren maar als ik dan op Opslaan kies, komt t-mobile internet niet in mijn lijst van verbindingen te staan en kan ik dus niet dat netwerk kiezen om te gebruiken.
Heb alle andere instellingen eerst verwijderd en het stappenplan precies uitgevoerd zoals het er stond.
Wie kan mij helpen?
Kunnen mijn instelling misschien ook gereset worden?

Groetjes Wendy.. bvd

Mijn sim nummer begint met 8931162111
Reputatie 6
@wendyterhorst

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

De simkaart die je gebruikt kan in sommige gevallen problemen geven, je kunt een nieuwe ophalen in de T-Shop bij jou in de buurt. Ook kan ik per post 1 naar je toesturen, dit zal iets langer duren. Wil je laten weten wat het makkelijkste is voor jou/
Oké dat is fijn om te weten.. En dan kan ik gwn naar de t mobile shop gaan en een nieuwe mee krijgen? BVD
Voorheen had ik internet van Vodafone wat altijd goed werkte, nu ben ik overgestapt naar T-Mobile maar het internet wil maar niet werken. Ik krijg ook niet het internet icoontje (met een G of H erin). Ik heb nog een Orange simkaart met het nummer: 893120531000127479

Ik heb alle instellingen zowat wel geprobeerd maar niks lijkt te werken. Iemand een oplossing?
Goedemorgen,

Sinds 1 jan 2013, 1704uur heb ik geen G3/internet verbinding meer op mijn Samsung Galaxy SIII.
Ik heb contact gehad met T-mobile klanten service, echter deze verzekerde mij dat er geen netwerk problemen zijn, heb de netwerkdekking ook gecontroleerd, daar kan het ook niet aan liggen!
Wifi waar het beschikbaar is werkt wel.
Onderstaande  zoals beschreven bij MelvinGommers heb ik gevolgd echter zonder resultaat!
Hoe nu verder?? Kunnen jullie mij helpen?!

Mijn simkaart nr: 8931162112721431331

Vriendelijke groet Jeronimos62.
Niemand???
Reputatie 7
@Patrick
Excuses voor de late reactie!

Die oude Orange simkaart kan heel goed de oorzaak van je internetprobleem zijn. Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen?
Reputatie 7
@Jeronimos62
Welkom op het Forum van T-Mobile 🙂

Heb je hier nog steeds last van? Je kan ook proberen om deze stappen te doorlopen.
@Michel_1 ,
Wil je me ook helpen? Ik heb ook een orange simkaart in de winkel geknipt voor in mn samsung S3.
sim 893121707015919 prepaid. Ik kan alles doen behalve met mn bundel internetten. Wel heb ik WIFI.
Ben niet zo goed thuis in alles; heb de handleiding gevolgd van het handmatig instellen.
Alvast bedankt Annemarie
@michel_1
Sorry ik ontdek net dat er op het geknipte deel ook nog nummers staan.
orange sim is dus:
893120
170700
159191
prepaid
Ik koop altijd voor 1 mnd een internetbundel. De huidige is geldig tm 20 febr.
De tmobile simkaart werkt wel in een geleende iphone. Andersom werkt een vodaphone sim ook in de samsung.
Nu nog mijn t-mobile sim in mijn samsung....
groetjes Annemarie
@ moderator
Ik hoop dat jullie mij morgen kunnen helpen want dan heb ik nog internet...
verder als ik bij APN een sterretje zet dan springt hij direct weer terug naar RABO MOBIEL... deze staat er al op vanuit de fabrieksinstellingen.
Zal ik deze verwijderen? Er verandert dan niets : hij doet het dan nog niet.
Ook als ik internet invul springt hij vanaf t-mobile internet
zie ook bericht 49 en 50.
groet Annemarie

Reageer